- שם החברה: Funzing, זירה חברתית לפעילויות פנאי.
- שנת הקמה: 2014
- מספר עובדים: 6
ירון סגיב, שותף בחברת Funzing, סמנכ"ל שיווק ומכירות, בעל תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני במשפטים. יזם וסטארטאפיסט בנשמה. ייסד וניהל מספר חברות בהן: כוורת – כל מה שסטודנט צריך.
- היקף תקציב שיווק: מוערך מאות אלפי שקלים.
- ספקי שיווק: משרד יח"צ- יאיר מרטון
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
חיבור משתמשים שמספקים שירות דרך האתר לקמפיינים ברשתות החברתיות, והעלאת SOCIAL BRAGGING אצלם
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
בכל פלטפורמה, לא הייתי מוותר על הקשר האישי. גם בעבודה און ליין, שיתופי הפעולה הטובים ביותר צומחים דרך יחסים אישיים. ברמת המדיום, לא הייתי מוותר על השימוש בפייסבוק (הן מבחינת השימוש בעמוד והן מבחינת קמפיינים ממומנים).
- לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים?
נקודת ההנחה שלך בד"כ מוטעית. קמפיינים ממוקדים בADWORDS לא בהכרח מביאים את יחס המרה שהיית מצפה.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? עוז אליהו – מפקדי בצבא והיום המייסד והמנכ"ל בחברת HONEYBOOK. גרם לי להבין שאפשר להצליח אם פשוט רוצים מספיק חזק, גם כשהדרך המקצועית משתנה ב180 מעלות לפי הצרכים.
· עבודה ראשונה? רכז הדרכה ותכניות לימוד באינטרסקול ישראל.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? אסרטיביות. נקודה.
· דף הבית שלך באינטרנט: www.funzing.co.il
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: SHINE שלמה המלך ת"א או סטריטס, קינג ג'ורג' (או בבר שכונתי)
· רכב? מיצובישי לנסר
· ג'וב חלומותיך? סמנכ"ל שיווק ומכירות בFUNZING כחברה בינ"ל מצליחה.
· חופשה חלומית: EUROTRIP