אישיווק השבוע: ירון סגיב, סמנכ"ל שיווק ומכירות, Funzing


  • שם החברה: Funzing, זירה חברתית לפעילויות פנאי.
  • שנת הקמה: 2014
  • מספר עובדים: 6

ירון סגיב, שותף בחברת Funzing, סמנכ"ל שיווק ומכירות, בעל תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני במשפטים. יזם וסטארטאפיסט בנשמה. ייסד וניהל מספר חברות בהן: כוורת – כל מה שסטודנט צריך.




  • היקף תקציב שיווק: מוערך מאות אלפי שקלים.

  • ספקי שיווק: משרד יח"צ- יאיר מרטון


  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    חיבור משתמשים שמספקים שירות דרך האתר לקמפיינים ברשתות החברתיות, והעלאת SOCIAL BRAGGING אצלם

  2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
    בכל פלטפורמה, לא הייתי מוותר על הקשר האישי. גם בעבודה און ליין, שיתופי הפעולה הטובים ביותר צומחים דרך יחסים אישיים. ברמת המדיום, לא הייתי מוותר על השימוש בפייסבוק (הן מבחינת השימוש בעמוד והן מבחינת קמפיינים ממומנים).

  3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים?
    נקודת ההנחה שלך בד"כ מוטעית. קמפיינים ממוקדים בADWORDS לא בהכרח מביאים את יחס המרה שהיית מצפה.

  4. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? עוז אליהו – מפקדי בצבא והיום המייסד והמנכ"ל בחברת HONEYBOOK. גרם לי להבין שאפשר להצליח אם פשוט רוצים מספיק חזק, גם כשהדרך המקצועית משתנה ב180 מעלות לפי הצרכים.


· עבודה ראשונה? רכז הדרכה ותכניות לימוד באינטרסקול ישראל.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? אסרטיביות. נקודה.


· דף הבית שלך באינטרנט: www.funzing.co.il


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: SHINE שלמה המלך ת"א או סטריטס, קינג ג'ורג' (או בבר שכונתי)


· רכב? מיצובישי לנסר


· ג'וב חלומותיך? סמנכ"ל שיווק ומכירות בFUNZING כחברה בינ"ל מצליחה.


· חופשה חלומית: EUROTRIP

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח