- שם החברה: SNIR (שניר(
- שנת הקמה: 2010
- מספר עובדים: 10
ישי לוי, רווק בן 30, גר בתל אביב. בעל ניסיון של עשר שנים בייעוץ ופיתוח עסקי, אחרי מאות פעולות שיווק פרונטלי – מערכתי – אינטרנט, ויישום אסטרטגיות תפעול וביצוע של פרויקטים בתחום המסחר. ביצע אקזיט עם אתר אינטרנט דיל היום בשנת 2011 לאתר MAKO, ובעל תואר ראשון במשפטים.
- היקף תקציב שיווק: כרבע מיליון שקל בשנה
- ספקי שיווק:
טל ספיבק – מרכז הבניה
דניאלה רייבנבך – משרד יח"צ (מאיה סנדרוביץ)
יריב פז – קמפיינים אינטרנטיים
יריב אפשטיין – פרסום
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
עברנו להיות חברה המתמקדת בשיווק כמנוף הצלחה לשאר עיסוקיה. אנחנו משתמשים בלקוחות שלנו לכל המוצרים שיש לנו להציע בבית שניר, כך אנחנו מראים חוזקות בנדל"ן מסחרי אך גם במשרד ובמגורים, בהליכי התחדשות עירונית וכיוב'. הקמנו מערכת DATA BASE אשר מלווה אותנו לכל פרויקט שלנו.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? מכירות דלת לדלת, אין כמו להרגיש את השטח ולראות מה באמת קורה. פחות משרד – יותר להיות בחוץ.
3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם?
היה לנו פרויקט לשיווק ולאחר מספר חודשים ששיווקנו ללא הצלחה, הפעלנו קמפיין פרסומי לחיפוש זכיינים באינטרנט. הגיעו אלינו עשרות מתעניינים, ולאחר שכבר עשינו איתור צרכים של הרשתות שהיו מעוניינות בפרויקט, חתמנו שלוש עסקאות. לאחר שהמרכז עמד ריק שנים.
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית
אני אוהב שחברות השיווק נותנות ללקוחות שלהן גימיק שיווקי חיוני לשימוש יומי יומי – זה פשוט לא יוצא מהראש שזה שם מול העיניים…
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
פרופ' ריצ'רד פלורידה (חוקר אדם ועיר)
שלמה קרמר
רנדי פאוש
בוב דילן
וכמובן, כל המנהלים שלי עד היום (גם טבח שעבד איתי באחת העבודות הראשונות שלי).
· עבודה ראשונה: סוכן D2D בחברת HOT
· תכונה חשובה למנהל שיווק? התמדה
· מקור ידע שימושי באינטרנט? כלכליסט, למ"ס
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: כל מקום מול הים
· ג'וב חלומות? מאמן כדורסל בNBA
· חופשה חלומית: חופי אוסטרליה
את ישי תוכלו למצוא בפייסבוק, כאן: https://www.facebook.com/ishay.levy