אישיווק השבוע: לירז רוסינסקי מנהלת מותג TOUS


  • שם החברה: אלפא תכשיטים
  • שנת הקמה: 2011 (כחלק מקבוצת אלפא קוסמטיקה משנת 1933)
  • מספר עובדים: 10 עובדים

במקור מרמת גן והיום גרה בת"א. למדה תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים התמחות בשיווק ובפרסום. עבודה ראשונה ניהול מוצר חו"ל ופיתוח עסקי בחברת הוניגמן ולאחר מכן ניהלתי תחום בשילב.




  • היקף תקציב שיווק: 2 מיליון ש"ח
  • ספקי שיווק: משרד המדיה שלנו הוא סמארט מדיה מקבוצת באומן בר רבנאי, משרד היח"צ שלנו הוא זאביק דרור


  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    המהלך השיווקי הבולט כלל קמפיין שילוט נרחב, מודעות פרינט ושילוט קניון באופן טוטלי. מהלך הנעשה עם השקתו של המותג בארץ ופתיחת סניף דגל ראשון בקניון עזריאלי בת"א, במטרה לחשוף את המותג ולייצר לו מודעות בקרב האנשים באזור המרכז

  2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע?
    לא נוכל לוותר על יח"צ. מאחר והמותג הינו מותג חדש בארץ , פעילות יחסי ציבור הינה פעילות בלתי נפרדת מחדירתו של המותג לארץ.

  3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם?
    אסכם את הלקח בשורה התחתונה שלו, חשוב להאמין כי באמצעות שימוש בשיווק ניתן ליצור ולייצר הכול…

  4. מילה טובה על פעילות שיווקית של מתחרה?
    STERN.H שבחרו הפעם לפרזנטורית אישיות מפורסמת בינלאומית – קייטי הולמס המשדרת רוך וקלאסיות.

  5. השאלון האישי :
    · איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? המנהלת הישירה הראשונה שלי בתחום אשר לימדה אותי את כל היסודות.
    · עבודה ראשונה? דיילת אוויר
    · תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות
    · דף הבית? google
    · בית קפה/מסעדה לפגישות עסקיות: frame
    · רכב? מאזדה 2
    · מהו ג'וב חלומותיך? מנהלת שיווק של google
    · חופשה חלומית: חודש בהוואי- שילוב של ים , טיולים ונוף מדהים.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח