- שם החברה: Eden Island -Seychelles
- שנת הקמה: 2006
- מספר עובדים: 400
לי זיו מביאה עימה כ- 20 שנות ניסיון בענף התקשורת. את דרכה המקצועית החלה כתקציבאית בצמרת משרדי הפרסום של ישראל , מנהלת המכירות של חברת פוסטר מדיה, ולאחר מכן הצטרפה לזכיינית ערוץ 2- טלעד מיום הקמתה ועד ליום סגירתה כסופרווייזרית של מחלקת מכירות זמן האוויר. בהמשך נמנתה עם צוות ההקמה של 'מוזיקה 24' ובשנת 2011 הצטרפה לחברת 'ברגראווין רזידנטל' שבנתה את מגדל היוקרה מאייר ברוטשילד (רוטשילד 36) שבימים אלה הסתיים אכלוסו על תקן סמנכ"לית המכירות. מאמצע שנת 2016 מנהלת זיו את פעילות Eden Island -Seychelles בישראל והינה בעלת הזיכיון הבלעדי לשיווק מגורי היוקרה באי לצד שיווק פרויקטים יוקרתיים נוספים בארץ ובעולם.
- היקף תקציב שיווק: תקציב עולמי של מיליון דולר בשנה
- ספקי שיווק: משרד יחסי הציבור 'אייטם מדיה' המספק מענה תקשורתי מקיף ביחסי ציבור, דוברות, רשתות חברתיות וניהול משברים.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
Eden Island Seychelles זכה בפרס בינלאומי כאחד מפרויקטי היוקרה הבולטים בעולם. מדובר באי מלאכותי פרטי שלחופיו מרינה בינלאומית, הממוקם כ-300 מטר מקו החוף של מאהה, האי המרכזי ברפובליקה של סיישל. האי נחשב כאחד מאתרי התיירות היוקרתיים והאטרקטיביים בעולם.
הדרך אל ליבם של הרוכשים הפוטנציאליים בפרויקט מסוג זה ובנכסי יוקרה אחרים בארץ ובעולם מפותלת וארוכה ודורשת טיפוח קשרים ארוכי טווח עם אנשי קשר מתאימים, נסיעות דחופות ליעדים באירופה ולעתים טיסות ארוכות הלוך ושוב. בחלק מהמקרים יש צורך ביוזמות שיווקיות כמו ארגון ומתן חסויות לאירועים, הכל כדי לשכנע את הלקוח שרכישת הנכס היא העסקה הנכונה עבורו.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר? יחסי ציבור, בעיקר מול המדיה העסקית ובמקביל פעילות מול שותפים אסטרטגיים שפונים לאותו קהל יעד. צריך להבין ששיווק פרויקט כמו Eden Island Seychelles מתבסס על אסטרטגיה שמחייבת נגיעה אישית של ראש החברה תוך מפגש עם הרבה מאוד מובילי דעה.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
אם יש לך מותג יוקרתי שפונה לקהל מאד ספציפי, תתנהג אליו ככזה, אל תבזבז משאבים על שיווק להמונים. להיפך, צור סודיות ועל ידי כך סקרנות, של הקהל הרלבנטי.
הקשבה הקשבה הקשבה – הקשבה והבנת הצד השני הינה המרכיב המרכזי ביכולת של איש שיווק /מכירות.גלו מהו הדבר שהלקוח שלכם באמת רוצה, והבינו מדוע הוא רוצה זאת. על מנת שתוכלו להשיג זאת, אפשרו לאדם שמולכם להוביל את האינטראקציה, ותרמו לתהליך באמצעות העלאת שאלות.
היו כנים – כשהאדם שעומד מולכם אינו סומך עליכם, יהיה לכם מאוד קשה להצליח למכור לו משהו. כשהלקוחות מרגישים שהם יכולים לסמוך עליכם, הם יהיו נינוחים יותר ויתנו לכם להתערב בתהליך קבלת ההחלטות שלהם.
היו מומחים בתחומכם – ידע הוא כוח. ככל שתפגינו בקיאות בחומר, כך תטיבו להראות ללקוח מדוע המוצר שאתם מוכרים הוא המתאים ביותר עבורו.
4. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? המפקד שלי בצבא- האלוף ישראל טל, ז"ל ממציא טנק המרכבה. גאון , למדתי ממנו שאין דבר העומד בפני הרצון ואין מקום לעצלות. בילינו 12 שעות ביום יחד והוא זה שהיה מביא אותי הביתה בלילה ומחכה מתחת לביתי לראות אם האור בחדרי נדלק. ממנו למדתי שדרגות לא באמת מעניינות, תהייה קודם אדם טוב ועדיף עם שכל.
· עבודה ראשונה? תקציבאית במשרד הפרסום 'דחף': ניהול תקציב בנק המזרחי, ניהול תקציב קופת חולים הכללית, ובמקביל פרזנטורית של הקמפיין הראשון שניהלתי בקופת חולים 'כללית'
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא, אינטואיציה חזקה לאנשים.
· מקור ידע מקצועי שימושי? רשתות חברתיות של קבוצות יוקרה ובעולם. נדלן יוקרה, מלונןת , קהילת אנשי הנדלן בניו יורק ובאירופה. מגזיו Real Deal
· ברשתות החברתיות? בכולן חוץ מבטוויטר… (בקרו בפרופיל הפייסבוק)
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: המסעדה במלון מונטיפיורי.
· מהו ג'וב חלומותיך? הקמת חברה שמשווקת נכסי יוקרה ולייף סטייל בארץ ובעולם- להיות האנה וינטור (ווג )של התחום.
· חופשה חלומית: Eden Island Seychelles וכל מילה נוספת מיותרת