אישיווק השבוע: מיה טוטיאן, מנהלת שיווק אזורי, דאסו סיסטמס


  • שם החברה: דאסו סיסטמס
  • שנת הקמה: 1981
  • מספר עובדים: 10,000 ברחבי העולם

מיה טוטיאן, מנהלת שיווק אזורי לאזור אגן הים התיכון ומדינות הבלקן בדאסו סיסטמס. גרה בת"א, נשואה+2. גדלה בירושלים. בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מהמכללה למנהל.


דאסו סיסטמס מספקת לארגונים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים, כדי לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות החברה משנים את הדרך בה מעצבים, מייצרים ומספקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמיתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-200,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-80 מדינות, מאז 1981.




ספקי שיווק: פעילות כנסים בישראל ובעולם: ערן סלע מחברת פאראגון אייס, חברת יחסי הציבור אולמדיה-דורן תקשורת.




1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


דאסו סיסטמס הכריזה לאחרונה על שינוי באסטרטגיה ובמיקוד הפעילות שלה, תוך מעבר לעידן הנקרא 3D Experience. משמעות השינוי, היא הכנסת השימוש בתלת ממד ככלי ליצירת עולם וירטואלי מקביל המאפשר חוויית שימוש הדומה למציאות ככל הניתן. בימים אלו נערך מפגש עיתונאים ראשון מסוגו בארץ שהציג את החזון החדש של החברה.




2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע?


הפעילות השיווקית שלנו מורכבת מתמהיל של טקטיקות שיווק שונות (כנסים, יחסי ציבור, פרסום, וכו'). פעילות השיווק מחוברת בעצם כחוט השני לפעילות העסקית של האזור שבו אני עובדת, וככזה לא הייתי מוותרת על שיווק B2B למפיצים ולשותפים עסקיים.




3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק


בדאסו סיסטמס בורכנו במגוון רחב של טכנולוגיות הכוללות CRM, מערכות הפצה וניהול אינטרנטי, מערכת לניהול תקציב ופעילויות שיווקיות שנקראת "מייפל", וכן מערכת ייחודית לניהול שיווק בקרב המפיצים של החברה שנקראת "קומט". סך הכל ניתן למנות למעלה מחמש מערכות מידע שונות לניהול של החטיבה השיווקית בלבד.





4. השאלון האישי :

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? לאורך קריירה ארוכה אני מקבלת השראה ממנהלים שונים בחברות שונות ברחבי העולם שאני נמצאת באינטראקציה עסקית איתם. ליאור צורף שהגשים לאחרונה את החלום שלו והגיע להרצות ב-Ted, מהווה עבורי מקור להשפעה. מעבר לכך, ברמה האישית, אחותי דקלה טוטיאן היא מקור להשראה. היא אמא מדהימה לשני ילדים (ועוד אחד בדרך) ומנהלת קריירה מרשימה כעורכת דין וכמנכ"לית מרכז "נגה".

· עבודה ראשונה: מנהלת שיווק אזורית ב-BMC Software, חברת תוכנה אמריקאית.

· תכונה חשובה למנהל שיווק היכולת לנהל יחסי אנוש על מנת להניע גורמים שקשורים לשיווק בכל ספירת האקו-סיסטם (אנשי מכירות, אנשים טכניים, לקוחות, שותפים עסקיים, חברות פרסום ועוד).

· דף הבית שלך: פורטל הבלוגים תפוז אנשים.

·
בית קפה לפגישות עסקיות: קפה "הבימה" (אולי אתם מכירים אותו כקפה "נחמה" אבל כשאני קוראת לו כך אנשים יודעים בדיוק לאן להגיע).

· רכב: מאזדה 3.

· מהו ג'וב חלומותיך? לנהל את מערך השיווק בסטארט-אפ שבעלי מקים בימים אלה.

· חופשה חלומית- איי תאילנד (אם אפשר ללא הגבלת זמן).


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח