- שם החברה: דאסו סיסטמס
- שנת הקמה: 1981
- מספר עובדים: 10,000 ברחבי העולם
מיה טוטיאן, מנהלת שיווק אזורי לאזור אגן הים התיכון ומדינות הבלקן בדאסו סיסטמס. גרה בת"א, נשואה+2. גדלה בירושלים. בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מהמכללה למנהל.
דאסו סיסטמס מספקת לארגונים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים, כדי לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות החברה משנים את הדרך בה מעצבים, מייצרים ומספקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמיתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-200,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-80 מדינות, מאז 1981.
ספקי שיווק: פעילות כנסים בישראל ובעולם: ערן סלע מחברת פאראגון אייס, חברת יחסי הציבור אולמדיה-דורן תקשורת.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
דאסו סיסטמס הכריזה לאחרונה על שינוי באסטרטגיה ובמיקוד הפעילות שלה, תוך מעבר לעידן הנקרא 3D Experience. משמעות השינוי, היא הכנסת השימוש בתלת ממד ככלי ליצירת עולם וירטואלי מקביל המאפשר חוויית שימוש הדומה למציאות ככל הניתן. בימים אלו נערך מפגש עיתונאים ראשון מסוגו בארץ שהציג את החזון החדש של החברה.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע?
הפעילות השיווקית שלנו מורכבת מתמהיל של טקטיקות שיווק שונות (כנסים, יחסי ציבור, פרסום, וכו'). פעילות השיווק מחוברת בעצם כחוט השני לפעילות העסקית של האזור שבו אני עובדת, וככזה לא הייתי מוותרת על שיווק B2B למפיצים ולשותפים עסקיים.
3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק
בדאסו סיסטמס בורכנו במגוון רחב של טכנולוגיות הכוללות CRM, מערכות הפצה וניהול אינטרנטי, מערכת לניהול תקציב ופעילויות שיווקיות שנקראת "מייפל", וכן מערכת ייחודית לניהול שיווק בקרב המפיצים של החברה שנקראת "קומט". סך הכל ניתן למנות למעלה מחמש מערכות מידע שונות לניהול של החטיבה השיווקית בלבד.
4. השאלון האישי :
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? לאורך קריירה ארוכה אני מקבלת השראה ממנהלים שונים בחברות שונות ברחבי העולם שאני נמצאת באינטראקציה עסקית איתם. ליאור צורף שהגשים לאחרונה את החלום שלו והגיע להרצות ב-Ted, מהווה עבורי מקור להשפעה. מעבר לכך, ברמה האישית, אחותי דקלה טוטיאן היא מקור להשראה. היא אמא מדהימה לשני ילדים (ועוד אחד בדרך) ומנהלת קריירה מרשימה כעורכת דין וכמנכ"לית מרכז "נגה".
· עבודה ראשונה: מנהלת שיווק אזורית ב-BMC Software, חברת תוכנה אמריקאית.
· תכונה חשובה למנהל שיווק – היכולת לנהל יחסי אנוש על מנת להניע גורמים שקשורים לשיווק בכל ספירת האקו-סיסטם (אנשי מכירות, אנשים טכניים, לקוחות, שותפים עסקיים, חברות פרסום ועוד).
· דף הבית שלך: פורטל הבלוגים תפוז אנשים.
· בית קפה לפגישות עסקיות: קפה "הבימה" (אולי אתם מכירים אותו כקפה "נחמה" אבל כשאני קוראת לו כך אנשים יודעים בדיוק לאן להגיע).
· רכב: מאזדה 3.
· מהו ג'וב חלומותיך? לנהל את מערך השיווק בסטארט-אפ שבעלי מקים בימים אלה.
· חופשה חלומית- איי תאילנד (אם אפשר ללא הגבלת זמן).