- שם החברה: סבוקלם
- שנת הקמה: 1997
- מספר עובדים: 30
מיה מנהלת בסבוקלם את הפעילות השיווקיות והפיתוח העיסקי ומובילה את המהלכים האסטרטגיים של החברה ואת שיתופי הפעולה. היא מביאה איתה מעל 10 שנות ניסיון בתחום השיווק. נשואה ואמא לשתי בנות, בעלת תואר ראשן במנהל השיווק בהתמחות בשיווק – בהצטיינות יתרה.
היקף תקציב שיווק: 4 מיליון ש"ח
- ספקי שיווק: חברון-זלצמן-שביט – פרסום, פרו אסטרטגיה – יח"צ, בי.קום – יח"צ מגזר רוסי, סטודיו אלדד שאו – עיצוב
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
פילוח נכון של קהל היעד והתאמת הפרסום לצרכים של כל לקוח. מכיוון שמוצרי סבוקלם רבים מעניקים פתרון לבעיות ולרגישויות עור, עולה החשיבות להגיע לקהל יעד ממוקד מאוד. וכשמגיעים ללקוח עם מוצר איכותי שפותר לו את הבעיה ממנה סובל הרבה זמן, הוא לא רק יהפוך ללקוח מרוצה, הוא גם יודה לך ויפרסם אותך בסביבתו.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
שילוב נכון של כל הפעילויות השיווקיות והמכירתיות יחד – החל מהמדיות הראשיות וכלה בנקודות המכירה ובעבודת אנשי המכירות והתעמולה בשטח.
3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים
תזמון נכון של כל הפעילויות השיווקיות יחד.
4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
ביבי קרם של גרנייה, עשו פעילות רחבה מאוד ומיתוג חזק בנקודות המכירה.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? הרמן וייס, מנהל המו"פ של סבוקלם – הראה לי את החשיבות של הקשבה ללקוח ופיתוח מוצרים המותאמים לו ולא לצרכי החברה.
· עבודה ראשונה? ניהול מותג בינ"ל בחברת מוצרי צריכה.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? חשיבה מחוץ לקופסא
· דף הבית? גוגל
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: כל בית קפה במתחם עזריאלי, צמוד למשרדי סבוקלם – חבל לבזבז זמן על נסיעות
· רכב? ניסאן טידה
· ג'וב חלומותייך? להקים ולנהל את סבוקלם אמריקה
· חופשה חלומית: יפן. במקום ירח הדבש שלי שהתבטל לשם.