אישיווק השבוע: מיטל פודינסקי, מנהלת שיווק הוניגמן ו- TNT


· שם החברה: הוניגמן ובניו בע"מ


· שנת הקמה: 1978


· מספר עובדים: 1300



למיטל פודינסקי 7 שנות נסיון בענף הפרסום והשיווק עם התמחות באופנה


· היקף תקציב שיווק – 20 מיליון ש"ח


· ספקי שיווק:


משרד פרסום הוניגמן ו-TNTDAVID (דיויד אדלשטיין), משרד פרסום הוניגמן ילדים – יהושוע. משרד אינטראקטיב – RSVP. משרד יח"צ – זאביק דרור.





  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

קבוצת הוניגמן משקיעה בכל עונה במהלך שיווקי בולט לכל אחד מהמותגים שלה. בשנה האחרונה השקנו את קולקציית ה-DAY BY DAY ברשת הוניגמן ילדים, שמציעה מבחר פריטי לבוש טרנדיים אשר עוצבו בהשראת מגמות האופנה המובילות וזאת במחירים אטרקטיביים ונגישים. ברשת TNT יצאנו השנה בקמפיין בועט, ציני והומוריסטי – 25 is old שיצר המון באזז סביב המותג, ומיצב את קהל היעד: צעיר, אופנתי, מגניב ולא מתפשר!


והעונה, ברשת הוניגמן נשים וגברים, על מנת לייצר בידול, אנחנו יוצאים במהלך מיתוג מחדש ופונים לטריטוריה מיצובית חדשה: בני זוג, הקשר ביניהם והדרך שלהם לשמור על הרומנטיקה ועל האינטימיות. המהלך מלווה בקמפיין פרסומי חוצה מדיות, השקת אתר אינטרנט חדש, דוגמנים חדשים, משרד פרסום חדש, וגם רענון של לוגו המותג.




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?

הפעילות השיווקית לחברי מועדון הלקוחות של הקבוצה מוכיחה את עצמה כאפקטיבית וכלכלית. המועדון מונה כ-150,000 חברים אשר נהנים מהטבות בלעדיות בשלושת מותגי הקבוצה. חברי המועדון שלנו מאוד נאמנים למותג ומגיבים לכל פעילות שיווקית שאנו יוצרים עבורם.




  1. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
    אתרי האינטרנט של המותגים שלנו והרשתות החברתיות. ברמת עדכון שוטף של אייטמים, מבצעים, פריטים חדשים בקולקציה ועוד.

  2. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
    קסטרו, אשר הרחיבה את תחומי ההתמחות של המותג, והוסיפה קטגוריות מוצרים ברצפת המכירה: אופניים, וקטגוריית מוצרי הספא.

5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מכל מלמדי השכלתי…


· עבודה ראשונה? משרד פרסום


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יוזמה


· דף הבית שלך באינטרנט – www.honigman.co.il


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – אין לי העדפה


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? יונדאי


· מהו ג'וב חלומותיך? חלומות מתגשמים…מנהלת שיווק של מותג אופנה


· חופשה חלומית: בטן גב


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח