· שם החברה: הוניגמן ובניו בע"מ
· שנת הקמה: 1978
· מספר עובדים: 1300
למיטל פודינסקי 7 שנות נסיון בענף הפרסום והשיווק עם התמחות באופנה
· היקף תקציב שיווק – 20 מיליון ש"ח
· ספקי שיווק:
משרד פרסום הוניגמן ו-TNT – DAVID (דיויד אדלשטיין), משרד פרסום הוניגמן ילדים – יהושוע. משרד אינטראקטיב – RSVP. משרד יח"צ – זאביק דרור.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
קבוצת הוניגמן משקיעה בכל עונה במהלך שיווקי בולט לכל אחד מהמותגים שלה. בשנה האחרונה השקנו את קולקציית ה-DAY BY DAY ברשת הוניגמן ילדים, שמציעה מבחר פריטי לבוש טרנדיים אשר עוצבו בהשראת מגמות האופנה המובילות וזאת במחירים אטרקטיביים ונגישים. ברשת TNT יצאנו השנה בקמפיין בועט, ציני והומוריסטי – 25 is old שיצר המון באזז סביב המותג, ומיצב את קהל היעד: צעיר, אופנתי, מגניב ולא מתפשר!
והעונה, ברשת הוניגמן נשים וגברים, על מנת לייצר בידול, אנחנו יוצאים במהלך מיתוג מחדש ופונים לטריטוריה מיצובית חדשה: בני זוג, הקשר ביניהם והדרך שלהם לשמור על הרומנטיקה ועל האינטימיות. המהלך מלווה בקמפיין פרסומי חוצה מדיות, השקת אתר אינטרנט חדש, דוגמנים חדשים, משרד פרסום חדש, וגם רענון של לוגו המותג.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
הפעילות השיווקית לחברי מועדון הלקוחות של הקבוצה מוכיחה את עצמה כאפקטיבית וכלכלית. המועדון מונה כ-150,000 חברים אשר נהנים מהטבות בלעדיות בשלושת מותגי הקבוצה. חברי המועדון שלנו מאוד נאמנים למותג ומגיבים לכל פעילות שיווקית שאנו יוצרים עבורם.
- האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
אתרי האינטרנט של המותגים שלנו והרשתות החברתיות. ברמת עדכון שוטף של אייטמים, מבצעים, פריטים חדשים בקולקציה ועוד.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
קסטרו, אשר הרחיבה את תחומי ההתמחות של המותג, והוסיפה קטגוריות מוצרים ברצפת המכירה: אופניים, וקטגוריית מוצרי הספא.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מכל מלמדי השכלתי…
· עבודה ראשונה? משרד פרסום
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יוזמה
· דף הבית שלך באינטרנט – www.honigman.co.il
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – אין לי העדפה
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? יונדאי
· מהו ג'וב חלומותיך? חלומות מתגשמים…מנהלת שיווק של מותג אופנה
· חופשה חלומית: בטן גב