אישיווק השבוע: מיטל רובין עובדיה, מנהלת השיווק של חברת סולתם

  • שם החברה: סולתם
  • שנת הקמה:
    1950
  • מספר עובדים: 200
  • היקף תקציב שיווק – 5 מיליון

מיטל רובן מתגוררת
בגבעתיים, אמא ל – 2 בנות, נשואה לאודי

  • ספקי שיווק:
    משרד פרסום "אברהם", משרד יח"צ עידן בץ, משרד מיתוג שייק
    דיזיין וסטודיו אננס.

באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?
אני
לא יכולה ולא חושבת שנכון להצביע על מהלך שיווק אחד, אלא על תהלים ודרך, החל
מבחירת האסטרטגיה הנכונה למותג ותמיכה בהתמדה באסטרטגיה.

מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
חדשנות,
בידול, שמירה על הנתח שוק המובהק וחבירה לקהלים חדשים.

טיפ למתחילים בעולם השיווק? לא לפחד מעבודה
קשה, התקדמות והתפתחות בענף.

פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
אני
חושבת שיש המון מהלכים שיווקיים שהרשימו אותי, הראשון שעולה לי מהתקופה האחרונה זה
מלאכים בלבן – אומרים תודה לרופאים של טרה.


השאלון
האישי:

·
איזו דמות
השפיעה עלייך?
אלון שמש, היה מנהל שלי, גרם לי להבין את ערכה של חשיבה יצירתית,
ראייה רחבה והסתכלות אסטרטגית.

·
איש שיווק מומלץ
שעבדת איתו
: רביב ברוקמאייר

·
לימודים? תואר שני במנהל
עסקים, התמחות בשיווק

·
עבודה ראשונה? אופיס דיפו –
מנהלת פרסום של החטיבה העסקית

·
תכונה חשובה
למנהל שיווק?
גמישות מחשבתית

·
מקור ידע מקצועי
שימושי
? גוגל, פייסבוק. בנוסף עשיתי קורס מעשיר בניהול e-
commerce
בדיגטל איי אל שתרם לי
המון.

·
בית קפה / מסעדה
לפגישות עסקיות?
תלוי מקום, הכי אוהבת את ג'ונו בת"א

·
מהו ג'וב
חלומותיך?
ללוות חברה משלב אפס, התחלתי, בניית קונספט, מיתוג ועוד.

·
חופשה חלומית: טיול קרוואן
באירופה עם המשפחה.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח