מיכל גרוסמן, בת 38, ילידת אילת, אם לזהר בת 17 , "התחלתי את תפקידי ברשת כמנהלת שיווק בקניון ולאחר כשנה וחצי , קודמתי לתפקיד מנכלי"ת הקניון. במסגרת עבודתי, הובלתי את קמפיין הפתיחה, אשר כלל שת"פים עם חברות גדולות כדוגמת ארקיע, לשכת סוכני הביטוח, צבר תיירות ונופש ועוד, כמו גם פרסום מאסיבי בעיתונות ובמדיות השונות בעיר אילת" . בתקופה זו ממשיכה גרוסמן לפעול להטמעת הקניון בקרב תושבי העיר ואורחיה תוך הקפדה על נראות מושלמת של הקניון המטרה: להפוך למוקד השופינג המפנק ביותר באילת. קניון "מלכת שבא" הממוקם בלב טיילת החוף הצפוני של אילת (ליד הגשר) , משתרע על פני שטח של כ- 4,000 מ"ר וכולל חנויות ללא מע"מ המציעות הטבות, הנחות וחווית קנייה מפנקת ונינוחה במהלך כל ימות השנה. מיתוג הדמויות המצוירות "משפחת ישראלי" שמלוות את הפרסום בכל קניוני הרשת.. מהלך זה מייצר אחדות בשפה העיצובית ובעצם האמירה האחידה / משפחתית, מעצים כל קניון בנפרד, רוצה לומר, אצלנו בקניוני ישראל יש לך בית חם וחזק בכל פינה בארץ שמבטיח סטנדרטים לחווית קנייה ובלוי מפנקת ומהנה. פרסום ומבצעי קד"מ. זאת משום שהקניון ממוקם בלב איזור התיירות של אילת ופונה בעיקר לאורחי בתי המלון,, ז"א תחלופה של קהל היעד פעמיים בכל שבוע. מכאן שעל מנת לייצר תנועה / מכירות, אנו חייבים להציע / לסקרן / ולהביא לתודעה בכל שבוע מחדש . עבודת השיווק של מתחם "ביג " באילת בשנה האחרונה, הצליחה לקחת אזור שדיי הספידו בעיר והפכה אותו למשהו חי ובועט, שאפו. · איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אין מישהו ספציפי · מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "אבא עשיר אבא עני", ו"הסוד" אשר רעננו וחידדו דברים שנשכחו עם הזמן… · עיתון/ מגזין מועדף – מעדיפה אינטרנט · דף הבית שלך באינטרנט – מנוע החיפוש של גוגל · בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – לא קבוע, אבל בעיקר קפה הלל במלכת שבא · מהו הרכב בו את נוהגת? יונדאי גץ · מהו ג'וב חלומותיך? מנכלי"ת · חופשה חלומית: מסע ארוך במזרח הרחוק (תאילנד, נפאל, סין, יפן..)