אישיווק השבוע: מיכל סמילה סמנכ"ל שיווק ישראל, Sharplight


· שם החברה: Sharplight


· המותג בישראל: 4MP עולם של טכנולוגיה אסתטית בידייך


· שנת הקמה: 2002


· מספר עובדים: 60



מיכל סמילה, 33, היא סמנכ"ל השיווק של 4MP ובעלת 10 שנות ניסיון בתחום השיווק בחברות מובילות במשק. בישראל מוצרי החברה משווקים תחת מותג 4MP, בקטגוריות של מכשור להסרת שיער, טיפולי פנים, טיפולי גוף והצרת היקפים. בימים אלו מותחים את הליין המוצרי גם למכשור בייתי ולמכשור בתחום הספורט. עם לקוחות בישראל ובעולם ועליהם נמנים מכוני יופי, קוסמטיקאיות ורופאים בתחום האסתטיקה, כשהיא מציעה למועדון לקוחותיה מודל ליווי ייחודי המסייע להצלחה עסקית וכולל חומרי מיתוג, כלים שיווקיים, חומר פרסומי, ייעוץ קליני ועוד.



· ספקי שיווק: משרד אונליין wave digital, סטודיו פרינט doart, יח"צ harel-moradi ועוד רבים וטובים.



1. באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?
הרחבת שוק באמצעות השקת הפעילות של
4MP לתחום הספורט, בימים אלו ממש. ענף הספורט והכושר הינו ענף סוער ותחרותי, בעוד שהיצע המכשירים דומה בין השחקנים השונים. בשנים האחרונות, קיים חיפוש מוגבר אחר חדשנות- הן מבחינת בידול במכשור במטרה לגרום למתאמנים להתמיד ולחדש את המנויים והן מבחינת מנועי צמיחה חדשים. 4MP משיקה בייבוא בלעדי את מכשיר ה-Helix: מכשיר טריינר ליטרלי (תנועה צידית מעגלית במקום לנוע קדימה ואחורה כפי שכולנו רגילים), שמפתח קבוצות שרירים חדשות, מאפשרת להגיע לדופק המטרה מהר יותר ובאופן כללי לקבל אימון אפקטיבי ומהנה בהרבה.



בנוסף, החברה מציעה לחדרי הכושר מוצר משלים להקפאת שומן למחלקות הספא. הקונספט של להוריד עוד מידה בביקיני באמצעות טכנולוגיה, מדבר לכולנו.



1. מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
פנייה מתמשכת לאותו קהל יעד מצומצם של עשרות אלפי מכוני היופי בארץ, המצריך שמירה מתמדת על רלוונטיות, חדשנות ומובילות טכנולוגית של טרנדים בינלאומיים.



2. טיפ למתחילים בעולם השיווק
קחו את הזמן ללמוד את התמונה הגדולה, תשמרו על פוקוס ומכוונות למטרות הארגון ותתעלו אליהן את החשיבה היצירתית שמזינה אותנו כאנשי שיווק.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
אחת החברות המרשימות במהלכים המבריקים שלה היא אמזון, שמצליחה להתעלות על עצמה כל פעם מחדש. הם השיקו לפני מספר חודשים את AmzonGo, סופרמרקטים בהם ניתן להיכנס, לאסוף מוצרים ולצאת. ללא תור, קופה או סריקת מוצרים. החיוב מתבצע באמצעות זיהוי הסמארטפון והמוצרים שהורדו מהמדף וחיוב אוטומטי של האשראי. מהלך שאני מאמינה שמחד ישפר פלאים את החוויה הצרכנית, ומאידך ייצר לאמזון ביג דאטה שמנהלי שיווק חולמים עליה – מיקום מדויק בזמן אמת, העדפות צרכניות, היקפי רכישה, פרטי כ.אשראי וסלולרי.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות השפיעה עליך? נדיה קומנצ'י. הספורט האהוב עלי הוא התעמלות אמנותית. מדובר בתחום תובעני הפולש לכל תחומי החיים החל מאימונים מפרכים, דרך תזונה מוקפדת ועד לשינה בשעות קבועות. ועם זאת, הוא מביא עימו יופי רב, יצירתיות, עוצמה והישגים מרשימים למתעמלים נחושים ומכווני מטרה כמו נדיה קומנצ'י.


· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: אסף עופר, נירית בן קיש, גיל גבריאל


· לימודים? בוגרת MBA של אוניברסיטת בר אילן


· עבודה ראשונה? מלצרות. זה לא מסלול חובה היום?


· תכונה חשובה למנהלת שיווק? הבנה עסקית לצד יכולת הזזת הרים.


· מקור ידע מקצועי שימושי: פרגון רב מגיע לקהילת "מנהלי שיווק מצייצים", קהילה פעילה מאוד המאפשרת להתייעץ וללמוד מקולגות בתחום השיווק. גיוון הענפים בקבוצה מאפשר לצאת מהקופסה ולקבל השראה.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: שגב אקספרס בראשון, צמוד למשרד, משרה נינוחות.


· ג'וב חלומות? כשאמצה את הסקטור העסקי, למנכ"ל עמותה.

חופשה חלומית: סימנתי וי על חלק גדול מהיעדים האקזוטיים, בפעם הבאה טיול קראוון עם בעלי והקטנה.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח