- שם החברה: "פרופיט" מבית אם התוצאה
- שנת הקמה: 2005
- מספר עובדים: 30
- פרופיל אישי: מירב יום טוב קלייסט-במשך 15 שנים ניהלה יחידות רווח והפסד קימעונאיות. כיום מנהלת את אגף השיווק בחברת פרופיט מבית אם התוצאה, ומאמנת עסקית בתחום השבחת צוותי המכירה והשגת התוצאות העסקיות. בתחום האישי מירב מאמנת אישית עם התמחות בתחום הפרעות קשב וריכוז, מאמנת בני נוער ומאמינה בהם כדור ההמשך.
- היקף תקציב שיווק: 200,000 ש"ח
- ספקי שיווק: חברת יח"צ – גיל עד תדמית. חברת טלמיטינג – מיטוב
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? המהלך השיווקי החכם הינו הפרדת האגפים ומיתוג החברה.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? הפעילות השיווקית שעליה לא אוותר הוא דיוור ישיר מתוך מגמת שימור הלקוח הקיים ושביעות רצונו.
- האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? הסלולר והמכתבים האישיים. לפי דעתי המיילים מאבדים את המשמעות שלהם. אנשים עושים עסקים עם אנשים.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה – חברת קרת, הם עשו הפרדה טובה ומובלטת בין 2 האגפים שלהם באתר העסקי.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "אנטוניו רובינס"
· עבודה ראשונה? ניהול מכירות ושיווק יחידות רווח והפסד קמעונאיות
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות וקדמה.
· דף הבית שלך באינטרנטwww.profit-group.co.il
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות לא דוגלת בפגישות עסקיות בבתי קפה
· מהו הרכב בו את נוהגת? סוזוקי (מהיר, קטן ויעיל)
· מהו ג'וב חלומותיך? ג'וב חלומותיי אינו קשור לתחום השיווק (הקמת בית לנוער בסיכון המשולב עם העצמה והשמה)
· חופשה חלומית: אמזונס.