אישיווק השבוע: מלכי יזדי, מנהל רשת "הגרה"


  • שם איש השיווק ותפקיד: מלכי יזדי, מנהל רשת "הגרה"
  • שם החברה: "הגרה" אופנה לנשים.
  • שנת הקמה:שנת 2000
  • מספר עובדים: כ 80 עובדים .



  • פרופיל קצר:


מלכי יזדי(41) מנהל רשת "הגרה" , גרוש +1 . בעל תואר שני במנהל עסקים בינ"ל עם התמחות בשיווק ,יזמות וניהול בינלאומי .בעברו העסקי שימש מלכי כסמנכ"ל שיווק ב'קניון הזהב' בראשל"צ , כמנהל השיווק בקניון סימול, אשדוד ושימש כמנכ"ל קניון הבאר בראשל"צ.



רשת "הגרה" מונה 20 חנויות בבעלות מלאה בפריסה ארצית בחנויות ובתוך קניונים. הרשת פונה לנשים בגילאי 25 + שמעריכות אופנה במידות גדולות. הרשת מייצרת פריטים בסדרות ייחודיות, מבדים איכותיים ובלעדיים ברמה הגבוה ביותר,שמתחדשות לעיתים תכופות. הגזרות מוקפדות, אופנתיות, מתאימות ומחמיאות לנשים המלאות



מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
רשת "הגרה" הקימה מועדון לקוחות 'הגרה בסט' המופעל על ידי טכנולוגיה חדשנית למען שימור לקוחות.התוכנה מאפשרת פילוח שוק נכון היודע לאתר בדיוק אילו פריטים הלקוחה רכשה לאחרונה ובאילו מבצעים מעוניינת.



על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
ישנן שתי פעילויות שיווק עליהן לא הייתי מוותר בשום מחיר: יחסי ציבור פעילות יחסי הציבור ופעילות ודיוור ישיר למועדון הלקוחות של הרשת. היח"צ עובד לצד החברה, יודע בדיוק אילו פריטים ברצון החברה לקדם, איזן תדמית לחברה ויש להם את הכלים להטמיע זאת בקהל הרחב.דיוור ישיר זו פעולה חוזרת ברשת מזה שנים. כיום,בעידן של אינטרנט מהיר אנו מקבלים הרבה ניוזלטרים. בתחום זה, אני מאמין בגרסה הישנה,בה הלקוחה מקבלת עד הבית כרטיס אישי המקנה לה מבצע או הנחה.



תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
פעילות השיווק של המתחרים(לדוגמא קרייזי ליין) מושתת על מוניטין רב יותר בתחום האופנה לעומת חברת 'הגרה' שהינה בת 8 שנים בלבד ולפיכך קהלי היעד שלהם רחבים יותר ומודעים יותר למותגים החיצוניים."הגרה" משתדלת לעמוד בפעילות הזמנים להעלאת המודעות למותג שלה.




השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
רמי שביט הינה דמות מקצועית אשר השפיעה עליי.הוא לקח את המשביר, מותג שכשל עם השנים והעלה אותו תדמיתית, פיתח אותו כראוי ורכש את הרשת.אומץ לב היא תכונה חשובה מאוד בעסקים.


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
ניהול השיווק של ד"ר יואב זיו.


· עיתון/ מגזין מועדף:
גלובס וידיעות אחרונות


· דף הבית שלך באינטרנט:
'לינק פור יו'


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
מאזדה 3 של החברה.


· מהו ג'וב חלומותיך?
אין לי כזה. אני נהנה ממה שאני עושה מאוד .


· חופשה חלומית:
חופשה בברזיל בשילוב ספורט אתגרי

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח