מנחם יעקובוביץ', מנכ"ל
שם החברה: Netprotek
שנות הקמה: 1999
מספר עובדים: 14
פרופיל:
מנחם הקים את נטפרוטק בשנות הבועה כחברה לאתרי תוכן, ולאחר התפוצצותה באינסטינקט של הישרדות, שינה את יעודה לחברת פיתוח של פתרונות עסקיים מקוונים. כיום החברה מספקת פתרונות להקמת אתרים באופן אוטומטי, פתרון לדיוור אלקטרוני, שירות להעברת דואר אלקטרוני לסלולר, מערכת להקמת אתרי סלולר ועוד.
מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
שינוי השירותים שלנו לאוטמטיים, המאפשרים ללקוחות להפעילם באופן עצמאי לחלוטין עם לכל שלבי הרכישה והשימוש, הופכים את השירותים לנגישים בהרבה ללקוחות מכל העולם.
מה המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה במאה הימים האחרונים?
הקמת בלוג בדה מרקר קפה בנושא דיוור אלקטרוני חכם הביא לתגובות מאוד מעניינות ומושך אנשים המחפשים פתרונות בתחום. במקביל אנו ממשיכים לשלוח לכל לקוחותינו דיוורים אלקטרוניים עם עדכונים וחדשות בתחומי העיסוק שמעניינים אותם. פעילות זו מחזקת בצורה משמעותית את הקשר השוטף עם הלקוחות.
תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה שלך.
מכיוון שקהל היעד שלנו הוא קהל מתוחכם שתמיד יבדוק פרטים באינטרנט כאשר הוא מחפש אחר שירות חדש, גם המתחרים שלנו, כמונו, משקיעים רבות בשיווק מקוון. למרות זאת אני מאמין כי אין תחליף למגע אישי יש עדיין תפקיד חשוב, ואנו משקיעים גם בשירות ותמיכה איכותיים".
השאלון האישי:
איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
איש העסקים אביב צידון – מקרין אמינות, מדבר אל האנשים בגובהה העניים.
מה ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
"הטיס הקיטע" – פחות שיווק ויותר על החיים
עיתון/מגזין מועדף?
עיתון אינטרנטי אומדיה
דף הבית שלך באינטרט?
netprotek.com כמובן
בית קפה/ מסעדה לפגישות עסקיות?
קפה פולה ראשון לציון
מה הרכב בו אתה נוהג?
פולסוואגן
מהו ג'וב חלומותיך?
שיהיה לי יותר זמן לעשות יותר בעשיה חברתית.
חופשה חלומית
בפשטות, שבוע חופשה באילת עם כל המשפחה