אישיווק השבוע: מרב קרן, מנהלת דיגיטל, ClickTale


שם החברה: קליקטייל (Clicktale)


שנת הקמה: 2006


מספר עובדים: כ-350


פרופיל אישי קצר (3-5 שורות):



מרב קרן מנהלת את תחום השיווק הדיגיטלי בקליקטייל (Clicktale) בשנתיים האחרונות. מעל 10 שנות ניסיון בניהול דיגיטלי ויצירת ביקוש (demand gen) בחברות בין לאומיות בדגש על פרסום מקוון, הרכשת לקוחות והובלת מאמצי Lead Nurturing.



חברת קליקטייל הישראלית עוסקת בגישור בין חוכמת ההמונים של משתמשי הרשת לבין האתרים המובילים בעולם. החברה מנתחת דפוסי גלישה שעוברים ניתוח מעמיק המבוסס על כמות מידע אדירה שהפלטפורמה יוצרת. בעזרת קליקטייל ניתן לרדת לפרטים מיקרוסקופיים בדרך לפענוח שפת הגוף של משתמש הקצה. החברה היא החלוצה בתחום זה, ומשלבת במוצריה קוגניציה ממוחשבת, למידת מכונה, ניתוחים פסיכולוגיים ועוד.



ספקי שיווק: Uteam בנייה ותחזוקת אתרים, DesignIt מיתוג, Sirius Decision וחברת יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי אייטם מדיה.



מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


השקת מוצר חדש בכנס השנתי הגדול ביותר בארה"ב Adobe Summit וזכייה בתואר שותף אסטרטגי של חברת אדובי Marketing Cloud Innovation Partner of the Year. בעיני, היכולת של קליקטייל לתת מענה לצרכים המורכבים של חברות ענק היא יוצאת דופן בתעשייה. המהלך השיווקי כלל התאמה של המסרים לפלח המסויים מאוד של לקוחות היעד. החוכמה הייתה בזיקוק ודיוק הערך שהחברה מציעה ללקוח הפוטנציאלי ושימת דגש רב יותר על איכות הלקוחות (על פני כמות).



על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
הדבר החשוב ביותר שאנשי שיווק צריכים לעשות הוא לוודא שיש תיאום מלא ושקיפות בין מחלקת השיווק לבין מחלקת מכירות/ניהול לקוחות וזאת כדי לעבוד באופן אפקטיבי ולהרוויח את מלא האפשר ממאמצי השיווק ומהתקציבים המושקעים בהם.




טיפ למתחילים בעולם השיווק?


1. הציפו את הערך שאתם מציעים ללקוח באופן ברור, שניתן להבנה במהירות. זה חשוב לא פחות מהשקעה בתכנים מורכבים ומקיפים יותר.



2. מצאו שותפים אמיתיים בתוך הארגון שאתם יכולים ללמוד מהם ולהשתמש בידע שלהם כדי לשפר את פעילויות השיווק. היו מודעים להבדלי תרבויות- הקשיבו יותר, דברו פחות.



3. השקיעו בתשתיות – מסד נתונים מסודר וניתור המימדים של הפעילות השיווקית הוא מפתח להצלחה והגדלת הכנסות לחברה. זוהי גם הדרך היחידה להראות את היעילות של מאמצי השיווק ואת תרומתכם למדדי ההצלחה האובייקטיבים של החברה.




פעילות שיווקית שהרשימה אותך:


פעילות המיתוג של WIX בשנה האחרונה ובזו שלפניה.



השאלון האישי:



איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?


היו לי מספר מנטורים מדהימים, מכל אחד מהמנהלות ומהמנהלים שהיו לי למדתי הרבה וממשיכה ללמוד גם היום.



עבודה ראשונה?


מנהלת פרויקטים בחברת אונליין.



תכונה חשובה למנהל שיווק?


תפקוד גבוה במצבי לחץ ואי ודאות, גמישות, פוקוס, עבודה שיטתית.



מקור ידע מקצועי שימושי?


פידים או בלוגים שנותנים סיכום קצר על אירועים חשובים שקורים בתעשיה ובעולם כמו הבלוג של Bloomberg Technology, והרצאות מעוררי השראה – לאו דווקא בנושא שיווק – כמו אלו של סימון סיניק.



ברשתות החברתיות?


בעיקר LinkedIn



בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות


מעדיפה חללי עבודה משותפים



מהו ג'וב חלומותיך?


לעבוד בחברה פילנטרופית בתפקיד משמעותי



חופשה חלומית:


חופי דרום מערב הודו.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח