אישיווק השבוע: מריסה רייפקמה, מנהלת שיווק בכירה, Credorax

· שם החברה: Credorax


· שנת הקמה: 2007


· מספר עובדים:+ 250



מריסה רייפקמה, מומחית שיווק, תקשורת ומיתוג. מאמינה גדולה ביצירת תוכן אותנטי לקידום חברות ומותגים, ומעידה כי היא נהנית מאוד מיצירת תהליכים שיווקיים מקצה לקצה, שמתחילים בפיתוח אסטרטגיות תקשורת שיווקית ויחסי ציבור, ועד למימוש התכניות להשגת התוצאות הרצויות. לשמחתי, במהלך הקריירה הייתי חתומה על מספר מהלכים של הגברת מודעות, צמיחה והתפתחות של מותגים – ואני שמחה שיש לי הזדמנות לעשות זאת כיום בחברת הפינטק Credorax.




ספקי שיווק: Headline Media, Item Media, SkyParlour, MPS, Noop Design, Roche & Granite, Ranky




מהו המהלך השיווקי הבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


חברתCredorax עברה לאחרונה שינוי שיווקי במסגרתו רעננו את נראות המותג במטרה לשקף בצורה טובה יותר מי אנחנו בשוק. בנוסף גם חידשנו את אתר האינטרנט שלנו. הנראות החדשה שלנו מתאימה לתעשיית התשלומים המתפתחת ומכוונת לשדר רעננות עסקית ללקוחותינו, ללקוחות פוטנציאלים ולשותפים.



על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?


כחברת B2B, כל הפעילות השיווקית שלנו סובבת סביב תוכן. אנחנו מאמינים ביצירת תוכן בעל ערך לקהל היעד. מה שבסופו של דבר מייצר אימפקט גדול.


התוכן מועבר הלאה באמצעות האתר שלנו, דוחות, הופעות בכנסים, בלוגים, וידאו ועוד. אני מאמינה שחברת B2B היום לא יכולה להצליח ללא תוכן איכותי ואותנטי.



טיפ למתחילים בעולם השיווק?
כבר מהשלבים הראשונים שלכם בתעשייה, תשתדלו להכיר כמה שיותר אסטרטגיות שיווק וטקטיקות. יש כל כך הרבה, והיכרות עם הבסיס תסייע לכם לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר ולקדם את המותג באופן מקצועי ועקבי.



פעילות שיווקית שהרשימה אותך?


בעולמות השיווק קשה להשוות בין קידום מוצר B2B ל-B2C. אבל אני מאוד מעריכה את העבודה שעושים בדיסני ובהייניקן. שני מותגים שמצליחים לשמר מודעות צרכנית גבוהה בכל מקום בעולם. מצד אחד הם מקדמים את המותג בצורה רצינית תוך ביסוס מעמדם בעולם העסקי, ומצד שני הם מצליחים לשמור על חוש הומור וקריצה הומוריסטית לקהלי היעד.



השאלון האישי:



איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?


דיוויד של (David Shell), השפיע רבות על הקריירה שלי. דיוויד הינו קולגה שלי והעבודה המשותפת איתו עיצבה את הדרך שבה אני רואה את התעשייה. לדיוויד יכולת סטוריטלינג גבוהה. לצד העובדה שהוא מקצוען בתחום השיווק, גם ברמה האישית נעים לעבוד איתו.


כיום, אנחנו נמצאים בחברות שונות, אבל חשוב לי לשמור איתו על קשר ולהיוועץ מעת לעת.



עבודה ראשונה? אנליסטית מחקר ב- AIPAC, וושינגטון



תכונה חשובה למנהל שיווק? גמישות



מקור ידע מקצועי שימושי? פודקאסטים. יש לא מעט פודקאסטים שמתמקדים בשיווק. נהנית להאזין להם במקביל לביצוע משימות אחרות.



ברשתות החברתיות? לינקדאין



בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: ארקפה



ג'וב חלומות? כשאגדל – אדע. כרגע אני נהנית לעשות את מה שאני עושה יום יום.



חופשה חלומית: תאילנד, טוקיו, ריו-דז'נרו, פרו ובכלל כל מקום חדש אחר שלא ביקרתי בו. עדיף מקום עם חוף ים.



אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח