· שם החברה: קרדיטקום בע"מ
· שנת הקמה: 2008
· מספר עובדים: כ 30
התחיל את דרכו כרואה חשבון עצמאי, והתרחב למשרד הפעיל עד היום, אך התחום לא היה מספיק יצירתי, ולכן חיפוש לעצמו אתגרים חדשים במסגרתם יצליח להביא תועלת לאחרים.
· היקף תקציב שיווק – 1,500,000 ₪
· ספקי שיווק: אנחנו לא עובדים עם משרדים גדולים, פשוט לא מאמינים שבגלל שיש במשרד הרבה עובדים ואנשים, זה מצדיק תשלומי יתר. עובדים עם אנשים עצמאיים שמספיק תוצאות מעולות.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
השנה החלטנו ברוח המיתון לעשות מהלך הפוך, אנחנו לא משקיעים בפרסום בכלל, אלא עושים פעילות טלמרקטינג ממוקדת ומגיעים ללקוחות הפוטנציאלים שלנו אחד אחד. במקום לירות לכל הכיוונים, אנחנו נוגעים בלקוחות שלנו עם פינצטה
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
פעילות טלמרקטינג אצלנו היא מקור העוצמה, הרבה אנשים לא אוהבים את זה, אבל כאשר מפעילים את זה נכון, מצליחים להגיע לתוצאות מעולות והלקוח מרגיש שהוא מכיר את החברה באמת.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
עיקביות. יש הרבה אנשים היום שמתחילים פעילות כל שהיא ומפסיקים אותה מהר מדי. אתם פותחים עסק? תחליטו שאתם נותנים לו שלוש שנים מלאות ובתקופה הזו, בכלל לא חושבים על שום דבר אחר.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
גולן טלקום. למרות המבטא של הבחור הצרפתי, נראה שהם נמצאים בכל מקום. אי אפשר לזוז מטר אחד בלי להיתקל בהם.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? רו"ח יגאל בריטמן. בתחום החשבונאות הוא חצי משיח.
· עבודה ראשונה? ברייטמן אלמגור
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות והתמדה. למרות שלכאורה הם סותרים
· מקור ידע מקצועי שימושי ? ספר "המטרה"
· ברשתות החברתיות? לא אוהב כל כך
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: אין העדפה, רק שיהיה קצת פרטיות – זאת בניגוד לרוב שרוצים להיפטר להקוחות מהר ובכוונה יוצרים אי פרטיות
· מהו ג'וב חלומותיך? אין כזה, מרוצה מהמצב כרגע. אולי בהמשך אמציא משהו
· חופשה חלומית: חשוב שתכלול את המשפחה, מעבר לזה, לא משנה.