אישיווק השבוע: נטלי אטצקי, אשת שיווק, ml/ מתאים לי


· שם איש השיווק ותפקיד: נטלי אטצקי אשת השיווק של החברה


· שם החברה: ml / מתאים לי


· שנת הקמה: 1991


· מספר עובדים: 128



נטלי אטצקי בת 37 נשואה +3, מתגוררת בנתניה . בשנה וחצי האחרונות אחראית על כל תחום השיווק של רשת האופנה מתאים לי. לפני כן שימשה כעוזרת מנכ"ל בחברה גדולה, ועברה לתחום של ייבוא ורכש, אך לא מצאה את מקומה. כעת בשיווק היא מרגישה בבית.



· היקף תקציב שיווק: כ- 2 מיליון ש"ח



· ספקי שיווק: קרנית יחסי ציבור, משרד פרסום פדרינג בע"מ




באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?


"בחצי שנה האחרונה יזמנו מהלך עסקי יחד עם סטייליסטית העל סנדרה רינגלר אשר חברה למערך החברה. סנדרה שותפה עסקית מלאה בבניית עיצוב קולקציה שמטרה לתת מענה ייחודי לאישה גדולה במידות אך עדכנית וסופר אופנתית במראה. שיתוף הפעולה נולד מתוך היכרותה של רינגלר את הצורך הקיים בקרב נשים בישראל ובכלל לאופנה עדכנית ושיקית במידות גדולות. סנדרה מהווה מודל לחיקוי ברמה האופנתית ונחשבת כיום לסטייליסטית המובילה בישראל. הבחירה בה הייתה לנו טבעית ואנו רואים בה כסמכות המייצגת חדשנות, עדכנות ואופנתיות לנשים רבות. זאת ועוד, אני נרגשת מהמהלך האסטרטגי עם כניסתה של סנדרה אלינו המהווה פריצת דרך בתחום תוך התייחסות ייחודית לענף המידות הגדולות והן בעקבות כניסה כשותפה עסקית לרווחי המותג".



מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
עצם היותנו חברה שמעצבת ומייצרת פריטי לבוש עבור נשים "פלאס סייז" מהווה אתגר .



טיפ למתחילים בעולם השיווק?
לעולם לא להתייאש, תמיד להסתכל על התמונה הכוללת , להכיר לעומק את פעילות החברה ולנתח את כוח הקנייה של הלקוחות כמו כן ממליצה לעבור סדנאות בתחום תמיד יש מה ללמוד ולאן להתפתח.



פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
מאוד אוהבת את הפרסומות של יס , תמיד יוצרות סקרנות , קליטות ואף פעם לא נמאס לצפות בהן



4. השאלון האישי:


· איזו דמות השפיעה עליך? הכי נדוש, אבל הכי נכון אמא שלי שעיצבה אותי ואת מי שאני היום ובעלי שהוא חלק בלתי נפרד מכל החלטה אישית ומקצועית שאני מקבלת.


· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: חדשה בתחום עוד לא יצא לי להכיר אחד כזה


· לימודים? לימודי תעודה ייבוא וסחר


· עבודה ראשונה? מנהלת ייבוא בחברה גדולה


· תכונה חשובה למנהל שיווק? מעוף, יצירתיות , להיות מעודכן ועם היד על הדופק


· מקור ידע מקצועי שימושי: לומדת המון ומופרית מהסביבה שלי ובעיקר מאנשים בסביבתי


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מסעדת פריים רמת החייל תל אביב יש שם מקום מאוד מרווח ונינוח לפגישות עסקים


· מהו ג'וב חלומותיך? מעצבת אופנה


· חופשה חלומית: ניו יורק!

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח