אישיווק השבוע: ניצן אורחוף, סמנכ"ל שיווק ומכירות


  • שם החברה: מרכז אקדמי דן
  • שנת הקמה: 2010
  • מספר עובדים: 40
  • היקף תקציב שיווק: 3 מיליון ש"ח


ניצן אורחוף, נשואה לאורי ואמא לשלושה. במקור הייתה מהנדסת מזון בוגרת טכניון, בעלת תואר שני, כשביצעה את המעבר מתחום מוצרי הצריכה להשכלה.
"אני מרגישה ומאמינה שמייצרים פה משהו אחר. מכירת מוצר שמשפיע על האנשים לטווח הארוך משלבת את אהבתי לשיווק עם יכולתי להשפיע לטובה על אנשים ועל עתידם. אני רואה שליחות וציונות אמיתית בחיזוק תעשיית ההייטק בארץ. לדעתי חשוב מאד לטפח את עתידם של הצעירים בישראל, לצמצם זליגה של חברות למזרח הרחוק ובריחת מוחות למדינות המערב", אמרה אורחוף.




ספקי שיווק:


משרד פרסום היינט, משרד יח"צ אולמדיה-דורן, חברת TAG לקידום אתרים. תודה והערכה מיוחדת לאנשי משרד הפרסום jwt שהיו שותפים מלאים לבניית האסטרטגיה השיווקית ולחברת המיתוג "פירמה", שיצרה איתנו את השפה השיווקית והעיצובית ותרגמה בצורה מדהימה את החזון שלנו לשפה גרפית.



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
אני מעדיפה להתייחס לזה לא כמהלך שיווקי אלא יצירה של מהפכה בתחום ההשכלה. תעשיית ההייטק, האחראית לאחוז משמעותי מהתל"ג של מדינת ישראל, יזמה את הקמתו של מוסד אקדמי שתפקידו להצמיח את הדור הבא של הסטארט-אפים, בתי התוכנה וחברות ה-IT ברחבי הארץ. מלבד התואר הראשון יש כאן, לראשונה בישראל, יכולת של התעשייה לגעת בסטודנטים, להכיר אותם ולחשוף אותם לביזנס כבר מהיום הראשון ללימודים.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע?


על נוכחות ברשת: באינטרנט, ברשתות החברתיות ובמדיה הדיגיטלית וכן על מפגשים בתעשייה השותפה להקמתנו, פעילות B.T.L באמצעות מפגשים, הרצאות, שולחנות עגולים, הרצאות אורח ומפגשים של המנהלים והבכירים עם הסטודנטים במרכז אקדמי דן וביקורי גומלין וסיורים בארגונים.



3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים


פעילות שיווקית תדמיתית היא זו שמייצרת מכירות ולידים ומניעה לפעולה, לעיתים יותר מפעילות ישירה ומרדף אחרי הלידים.



4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
רייכמן עושה עבודת יח"צ ושיווק מדהימה בעיניי ומצליח לשבור את הסטיגמה על המכללות בכך ששינה את תפיסת הסטודנטים המצטיינים- שיכולים להתקבל לכל המוסדות בארץ: הטכניון, אוניברסיטת ת"א והעברית – שמבינים שעדיף להם ללמוד במכללות המובילות. אני יכולה להעיד על כך שגם אצלנו לומדים לא מעט סטודנטים מצטיינים, שיכלו ללמוד מערכות מידע, מדעי המחשב ומנע"ס בכל מקום, ובחרו ללמוד במרכז אקדמי דן בגלל החיבור לתעשיית ההייטק, הנטוורקינג והיכולת לשלב לימודים לתואר ראשון עם עבודה במשרה מלאה.



גם הטכניון עושה עבודה מצוינת בכך ששומר על קשר עם בוגריו כמהלך שיווקי: אין כמו בוגר שהופך לשגריר של המוסד הלימודי. זה מודל שבוודאי נאמץ עם בוגרי מרכז אקדמי דן.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אבי קורנס, יועץ שיווקי שעבדתי אתו בתפקידי הראשון כמהנדסת מזון ולמדתי ממנו המון: בעיקר למדתי, שאחד היתרונות הגדולים הוא להבין את הצרכים שמניעים את הצרכנים, וכן שללא יתרון מבדל משמעותי אין לך זכות קיום בשוק תחרותי.


· עבודה ראשונה? מהנדסת מזון ביד מרדכי.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? אופטימיות.


· דף הבית שלך באינטרנט: google


· בית קפה לפגישות עסקיות: קפה נטו במתחם דן בפ"ת.


· רכב? מזדה 3


· מהו ג'וב חלומותיך? נגנית חצוצרה בתזמורת.


· חופשה חלומית: עם הבעל והילדים בקראוואן או בג'יפ בניו-זילנד…




אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח