· שם החברה: טמפו
· שנת הקמה: 1954
· מספר עובדים: 1,000
נעה באוער, בת 30, בעלת תואר שני במנהל עסקים. עובדת בטמפו ב- 3 השנים האחרונות. לפני התפקיד הנוכחי ניהלה את המותג היינקן ושנדי בתחום הבירה. בעבר הייתי אלופת ישראל וסגנית אלופת אירופה בג'ודו.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
פפסי מקס ביג ספנדר הוא "רעיון קריאטיבי גדול" שיוצר ENGAEMENT איכותי בין הצרכן למותג. הקונספט הוא פשוט וגאוני- איך היית מבזבז מיליון ₪ ב- 24 שעות רק על חוויות עם החברים הכי טובים? הקמפיין תואם את ערכי המותג ואת העולם הדיגיטלי שמוביל היום את פני הפרסום וגם ופונה לקהל היעד של צעירים ומאפשר להם להגשים את החלומות הכי פרועים שלהם.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
לא הייתי מוותרת על שיווק ונראות בנקודת המכירה. בסופו של יום הכי חשוב שהצרכן ייראה אותך במקום שהוא מקבל את החלטות הקנייה שלו
3. לקח מפעילות שיווקית שביצעת ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים…
אני חושבת שבקמפיינים גדולים ומורכבים כמו פפסי מקס ביג ספנדר יש שני פרמטרים מאוד חשובים להצלחת הקמפיין. הראשון, לעבוד עם אנשים מקצוענים שהם הכי טובים בתחומם וגם חיים ונושמים את הקמפיין. והשני, להיות עם יד על הדופק בכל רגע נתון ולשפר את הפעילות בכל נקודת זמן.
4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
כחובבת פעילות גרילה, אהבתי מאוד את פעילות Coca Cola Happiness Machine שנעשתה בחו"ל. (https://www.youtube.com/watch?v=lqT_dPApj9U)
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך ?.יעל ארד. פעם על מזרן הג'ודו והיום בעולם השיווק
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל ? פרה סגולה של סת' גודין
· עיתון/ מגזין מועדף: דה מרקר
· דף הבית שלך באינטרנט: YNET
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: רביבה וסיליה
· מהו הרכב בו את נוהגת? מאזדה 3
· מהו ג'וב חלומותיך? אני בג'וב חלומות כרגע כי בטמפו נותנים לך להגשים חלומות שיווק מוטרפים. בעתיד הייתי שמחה לשלב את עולם השיווק והספורט
· חופשה חלומית: חופשת סנובורד עם תנאי גלישה אופטימאליים