אישיווק השבוע: נעמה בליצקי, מנהלת השיווק והפרסום של הקניון הגדול בפ"ת, בבעלות "קניוני ישראל "

נעמה בליצקי, בת 30, מגבעתיים, מנהלת השיווק והפרסום של הקניון הגדול בפ"ת, בבעלות "קניוני ישראל " מעל לשנה וחצי התחילה את דרכה המקצועית עוד בימי האוניברסיטה עת שימשה כתקציבאית יחסי ציבור בקבוצת קשר בראל. לאחר תום לימודי התואר הראשון שימשה בליצקי במשך שלוש שנים, במספר תפקידים ניהוליים בחברת "ביפר תקשורת", ביניהם ניהול מוקד המכירות של חברת "מירס". לאחר מכן שימשה בליצקי כמנהלת מחלקת הפרויקטים בחברת "כפיים שיווק וקידום מכירות" אשר עוסקת גם בייעוץ אסטרטגי.



בליצקי הנה בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה חינוכית באוניברסיטת בן-גוריון ותואר שני בתקשורת ודיפלומטיה באוניברסיטת תל-אביב.



הקניון הגדול בפתח תקוה הוקם בשנת 1999 והנו הקניון הגדול והמוביל באזור, כקניון על אזורי, הקניון משרת אוכלוסיה ברדיוס עצום ונותן מענה למגזרים שונים. הקניון נמצא בבעלותה של רשת קניוני ישראל ומונה מעל 150 חנויות.




  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


אני רואה בקניון כמעין שדרוג של כיכר העיר ומעבר לפעילויות השנתיות והתרומה הרבה לקהילה אנו מנסים גם להוביל דרך ולהיות חדשנים. השקנו בקניון הגדול פרויקט ניסיוני של קבלת קופון ברקוד סלולארי שמורידים באתר האינטרנט. בלחיצת כפתור מקבלים ברקוד לטלפון הנייד, הקופון נסרק ישירות מהנייד לקופה הרושמת בחנות. חוסך את המקום של ניירת וקופונים נשכחים בארנק ובתיקים, מאפשר מימוש בכל עת. לעניות דעתי זו הפלטפורמה השיווקית שהיא הצעד הבא בתחום.





  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


לא ניתן לשים דגש על פעילות אחת, אנו עוסקים במגוון גדול מאוד של פעילויות שיווקיות מסוגים שונים כדי להגיע לקהל העצום באזור אותו אנו משרתים, החשיבות היא להתייחס לכל המישורים אך בחוכמה וחשיבה מתמדת. לא ניתן, בתחום כמו שלנו להתעלם משום פלטפורמה. החידוש הנו במאגר הלקוחות והגעה ללקוח בצורה יעילה ומהירה כמו הקופון הסלולארי או האינטרנט.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


מבצע מתנות חיש חג, מבצע בו מי שקונה בקניון בסכום מסוים מקבל כרטיס גירוד (כמו חיש גד) ממותג של הקניון הגדול וכל כרטיס זוכה במתנה באחת מהחנויות הרבות בקניון, מדובר בכמות נאה של 6000 מתנות וגימיק שהביא עימו התלהבות רבה מצד הקהל.




  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


התחלת המיתוג של G בקניון רוטשילד נראית לי כיוון שיווקי נכון לקראת צמיחה והתפתחות של רשת.




  1. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?



המנכ"לית שלי מקשר בראל, עידית יערון, אישה עם ראיה ניהולית, אסטרטגית, שיווקית מהטובות שראיתי, והכי חשוב אנושית, אישה משכמה ומעלה.



· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?



לא קוראת ספרי שיווק, מעדיפה להקשיב לאנשי שיווק מנוסים


· עיתון/ מגזין מועדף



גלובס, דה מרקר



· דף הבית שלך באינטרנט



YNET ומשם לכל האחרים



· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות



משתדלת בבתי קפה רק בקניון שלי



· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?



דייהטסו סריון אדומה



· מהו ג'וב חלומותיך?



כשאהיה בו אדע



· חופשה חלומית:



לנפוש ולטייל בברזיל וקובה לחודש לפחות (חודש לא מציאותי אבל לחלום זה לא רע)

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח