אישיווק השבוע: נריה חזוט, מנכ"ל ובעלים, קנדי גלידה

· שם החברה: קנדי גלידה בע"מ – ומתחם WE ישראל


· שנת הקמה: קנדי גלידה: 2000, מתחם WE: 2017


· מספר עובדים: כ 150 בשתי החברות יחד



נריה חזוט, בן 26, רווק מבאר שבע, בוגר לימודי שיווק ופרסום.


נכנס לעולם העסקים מגיל 17 כשהקים וניהל מספר חברות ובהן: חב' ניקיון, קייטנה, וחברה לשיווק מוצרי דת בפריסה ארצית. משמש כמנכ"ל קנדי גלידה משנת 2013, שצמחה משמעותית מאז בעשרות אחוזים. נריה הקים מערך שיווק אינטרנטי והחל לייבאגלידות פרימיום ממספר מדינות לישראל במסגרת הרחבת פעילות החברה. את מתחם WE בבאר שבע הקים השנה בשאיפה להפוך להיות מתחם אירועים חדשני בישראל.



היקף תקציב שיווק: תקציב שנתי של מיליוני שקלים



· ספקי שיווק: משרד הפרסום ההולך אתנו יד ביד מרגע כניסתי לתפקיד, הינו אביעוז קריספין, משרד מדהים ומקצועי שגדל וצמח כאן בדרום, עושה דרך נהדרת, ומאתגר אט אט את המשרדים הגדולים בארץ.



על היח"צ מנהלת יחסי הציבור מארי מיכאלי, שעושה ימים כלילות לפיתוח ודחיפת המותג קדימה, עם המון אנרגיה ורעיונות מדהימים.



איש העיצוב המיוחד וההדמיות שלנו, רועי כהן מסנאפ שוט, משרד מדהים מנתיבות, שמביא עמו יצירות ורעיונות מדהימים שלא רואים בשום מקום. מצליח להפתיע ולאתגר את הדמיון שלנו בכל פעם מחדש.



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


השקת מתחם WE בישראל – מהלך שיווקי מסתורי מחולל באז אשר רץ במשך מספר חודשים במדיות שונות ויצר סקרנות רבה בקרב הציבור. האסטרטגיה השיווקית נבנתה חודשים קודם ובמסגרתה החל הפרסום סביב המותג WE, כאשר בשלב ראשוני לא חשפנו מהו המותג, הפרסום רץ כך במשך חודשים. דבר שיצר המון סקרנות והתעניינות סביב המותג, ויצר לו תדמית של מותג אמיץ ומסתורי.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
שמירה על קשר ישיר עם לקוחותינו באמצעות משלוח הודעות (מסרונים) ע"פ רשימות תפוצה קיימות. מדובר במדיה שמניעה לפעולה בצורה האופטימאלית ביותר, אך עם כניסת חוק הספאם שינתה את חוקי המשחק ונעשו לה אדפטציות והתאמות רלוונטיות לתקופתנו.




3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?


להציב מטרות ברורות – ולעשות גם את הבלתי אפשרי על מנת לממש אותן.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?


השקת רשת פוקס הום, וההצלחה ליצור בידול בין שני תחומים שונים כל כך, תחת מותג אחד. לרבות הבידולים הויז'ואלים בסניפים ובקמפייינים – מדהים בעיניי.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? סטיב ג'ובס


· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: את כל רזי עולם השיווק למדתי מאבי, אשר תמיד השכיל להבין את חשיבות הנושא והוביל מהלכים שיווקיים פורצי דרך בכל העסקים אותם ניהל.


· עבודה ראשונה? יזם של קייטנה גדולה.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? עקשנות ונחישות


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? בוצ'רי בבאר שבע – מסעדת בשרים מדהימה.


· מהו ג'וב חלומותיך? אין כזה. חולם להקים וליצור כמה שיותר עסקים בארץ ובעולם.


· חופשה חלומית: חצי שנה בדרום אמריקה.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח