אישיווק השבוע: סיון נוי בייטנר, מנהלת שיווק הבירה ובקרדי בריזר


  • שם החברה: טמפו
  • שנת הקמה: 1953
  • מספר עובדים: 1000
  • פרופיל אישי: סיון נוי בייטנר, מנהלת שיווק הבירה ובקרדי בריזר, בעלת תואר שני במנהל עסקים. אוהבת שיווק בגלל שהתחום משתנה ומתפתח , בכל יום יש מהלך חדש , ודרך חדשה טכנולוגית, מוצרית ותקשורתית. תחום שבו אנשים נרתמים יחד לעשות מהלכים גדולים ששואפים לחדשנות מתמדת.



  • ספקי שיווק: אלנבי (פרסום והתמחות ברשת), מקאן אריקסון (פרסום), גלעד תדמית מקבוצת G GROUP (יחצ), רני רהב (יחצ), קבוצת נישה מוזיקלית (זאפה) , אלי לוי (הפקת אירועים), אירועים זהזה (הפקה)




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

השקת גולדסטאר Unfiltered– בירת פרימיום מבית גולדסטאר. גולדסטאר הבינה כי על מנת להביא את בשורת הפרימיום לקהל הרחב עליה לפעול בשלושה צירים: הישענות על חוזקותיה המותגיות, יצירת חדשנות מוצרית אמיתית, ומחיר חדש שיצדיק את הפרמיה מחד ולא ירתיע את צרכן הבירה הממוצע מאידך



על מנת לעשות זאת, וכתוצאה מהשראה שספגה ממבשלות בוטיק בעולם, פיתחה את גולדסטאר UF ששואפת להתחרות בקטגוריית הפרימיום על בסיס שיטת ייצור ייחודית, איכות הטעם וחומרי הגלם. גולדסטא ר אנפילטרד היאבירת לאגר כהה שמיוצרת ללא סינון, ובכך מעניקה חוויה של טעם בירה ראשוני, עשיר בטעמים ואיכותי.



בנוסף, השקת סדרות תוכן קומיות חדשניות לאינטרנט מבית גולדסטאר. הנגיעה הראשונה הייתה סנאי סנאי, בכיכוב ירון ברלד ודודו ארז, ועתה השקנו את חזי חצי, בכיכוב אסי ישראלוף. הסדרה עוסקת במתווך קטן מאוד עם חלומות גדולים מאוד ומתרחשת בלב ליבה של מצוקת הדיור של תל אביב של שנת 2014. הגענו למעל למיליון צפיות.




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? שיווק ופעילות בנקודת המכירה . הן ברשת והן בחנויות עצמן .


  2. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים
    שימוש בקהל המקצועי שהינו קהילת המותג , מובילי הדעה , והראשונים לאמץ את החדשנות בתחום מוביל ל"באזז" חזק , ולהפצת הבשורה , וגורם לשאר השוק לרצות להתנסות ולאמץ . כפי שקרה בהשקת גולדסטאר לא מסונן


  3. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
    בעד מהלכים של רעיונות יצירתיים שהופכים לויראליים ברשת .פעילות גרילה של קרלסברג בחול שהופצה ברשת


השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? רונה מנס ז"ל – מורה למחול מודרני בשיטת מרתה גרהם. אישיות כובשת ובלתי נשכחת, ממנה למדתי על חשיבות המשמעת העצמית ככלי לחיים, אנושיות ומקצועיות .


יואש בן אליעזר – משנה למנכ"ל טמפו והמנהל שלי בשבע השנים האחרונות . איש מיוחד וחכם שהעצים את חדוות העשייה


· עבודה ראשונה מתמחה בעריכת דין בפרקליטות מחוז תל אביב


· תכונה חשובה למנהל שיווק – סקרנות ותעוזה, גמישות ואסרטיביות . המהלכים משתנים היום תוך כדי תנועה, צריך להעיז, לשנות, להתגמש להיות ער ולקבל החלטות זריזות.


· דף הבית שלך באינטרנט: ynet


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: סי קפה , ברמת החייל


· מהו הרכב בו את נוהגת? פורד פוקוס , רכב חברה


· מהו ג'וב חלומותיך? ניהול שיווק המשלב עשייה ערכית


· חופשה חלומית: חוף ים קאריבי בג'מאיקה עם בעלי, הגבר המדהים עליי אדמות .




אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח