- שם איש השיווק ותפקיד: סלימאן פראג', MBA, מנכ"ל ובעלים
- שם החברה: NEW BRAND – ייעוץ אסטרטגי ויחסי ציבור
- שנת הקמה: 2000
- מספר עובדים: 7
פרופיל:
סלימאן פראג' – MBA הינו יועץ אסטרטגי ומומחה לאסטרטגיה שיווקית ותקשורתית. בעל ניסיון של 12 שנה בתחום האסטרטגיה שיווקית ותקשורתית עם התמחות בחברה הערבית. אומרים שהוא "רני רהב של המגזר הערבי". סלימאן נשוי לרנא ואב לכליר ויעקוב. בוגר מדע המדינה ובעל תואר שני במינהל עסקים. שימש כסופרווייזר לשוק הערבי בחברת הפרסום הבינלאומית באומן בר ריבנאי – Saatchi & Saatchi וחתום על מספר לא מבוטל של הצלחות בקרב השוק הערבי.
ניו ברנד – ייעוץ אסטרטגי & יחסי ציבור הוקם בשנת 2000 ע"י סלימאן פראג', בעל ניסיון של 12 שנים בתחום הייעוץ השיווקי והתקשורת השיווקית, במטרה ללוות חברות עסקיות וארגונים המעוניינים לחדור לשוק הערבי בארץ.
- מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
יזמנו כתבה במגזין סוף השבוע G של גלובס , על הלבנונזצייה התרבותית של ערביי ישראל , ועל כל תרבות הבילוי בשדרות המעיין בנצרת. הכתבה הייתה בת 4 עמודי צבע , ועשתה המון רעש.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
אני לא יכול לוותר על נטוורקינג כיוון שנטוורקינג זו השקעה בקשרים עם אנשי מפתח , כי בסוף האנשים הם אלה שעושים איתך עסקים.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
העלאת אתר הבית של המשרד , בו מרוכזים קרוב ל- 14 מאמרים על השוק והצרכן הערבי בארץ , נדמה לי זהו מקור המדע היחיד מבחינת מאמרים על השוק הערבי. כתובת האתר : www.newbrand-consulting.com
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה :
יש לי ניסיון רב בתחום הקמפיינים הפוליטיים. למתחרה שלי יש קמפיין פוליטי הנמשך מעל שנתיים , והוא קיבל בולטות ואימפאקט זאת גם מפאת גודל התקציב שיש לו.
- השאלון האישי:
איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
רני רהב , וטל זילברשטיין.
מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
22 חוקי הברזל של בניית מותג.
עיתון/ מגזין מועדף :
דה מרקר.
דף הבית שלך באינטרנט :
דה מרקר
בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות :
ביאת – נצרת
מהו הרכב בו אתה נוהג?
פג'ו 306
מהו ג'וב חלומותיך?
להיות סוכן נדל"ן
חופשה חלומית:
האלפים בשוויץ.