אישיווק השבוע: עומר בריקמן, מנהל שיווק, MEDRAFT


  • שם החברה: MEDRAFT טבע והרפתקאות
  • שנת הקמה: 2001
  • מספר עובדים: 20 עובדים בארץ ו-80 עובדים בחו"ל – צוותי הדרכה וצוותים מקומיים

עומר בריקמן מנהל את פעילות השיווק של חברת MEDRAFT בשנה האחרונה. בעבר היה יזם ובעלים של חברת אמברוזיאנו בע"מ (ייבוא ופיתוח משקה הORZO האיטלקי וייצור קפה בוטיק לאספרסו), מנהל שיווק בחברת אורון (הפקת מארזי שי לחברות וארגונים), וסמנכ"ל לקוחות בחברת טינק המתמחה בפרסום ושיווק לבני נוער.




  • היקף תקציב שיווק : 1M
  • ספקי שיווק: משרד יח"צ ותקשורת – אורנה בן חיים יחסי ציבור, משרד פרסום – Shooters for brand, , בניית אתר – KCS



  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

מהלך פורץ דרך וייחודי בתחום טיול הטבע וההרפתקאות – MEDRAFT GPS


קהל היעד: מטיילים שה- DNA שלהם מתאים לטיולי הג'יפים שלנו אך מסתייגים מטיול מאורגן.


MEDRAFT GPS – הינו טיול עצמאי הכולל את כל היתרונות של טיול מאורגן. הטיול נבנה בעזרת הידע והנסיון של אנשי השטח של MEDRAFTוכולל בין היתר: ג'יפ, מקומות לינה, אטרקציות, סיפור דרך, תמיכה טלפונית 24/7 של הצוותים בארץ ובחו"ל ו"מדריך וירטואלי" (טאבלט) אשר מציג תוכן (טיפים ומידע הדרכתי) מותאם לאזור בו נמצאים.


מדובר במהלך חדשני, ראשון ויחיד מסוגו בעולם, ממוקד לאוהבי הז'אנר אך מאפשר לנו גמישות רבה בתכנון הטיול ופניה לקהלי יעד נוספים (בין היתר גם גליאים נוספים) שאינם לוקחים חלק בקבוצות המאורגנות.




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
    ניהול מועדון לקוחות – העוצמה השיווקית שלנו נמצאת במועדון הלקוחות – רוב מטיילי MEDRAFT הינם לקוחות חוזרים מה שהופך אותם לשגרירים הכי טובים שלנו. מועדון הלקוחות שלנו נהנה בין היתר מזכות הראשונים – ראשונים לדעת על מוצרים ויעדים חדשים ופעילויות, מקבלים מגזין חודשי ובו כתבות מעניינות על מסלולי הטיול, סיפורים של מטיילים, הנחות לטיולים ואפילו מתכונים של מדריכים או מקומיים. נהנים מהנחות בעקבות שיתופי פעולה ועוד..



  1. טיפ למתחילים בעולם השיווק שיכול לסייע לאנשי שיווק אחרים
    לנהל שיווק ברשתות החברתיות, ללמוד את קהל הצרכנים – מה מעניין אותם, מה מניע אותם לפעולה (בשוטף, ללא פעילויות) ולעלות תוכן אינטראקטיבי ככל שניתן, שמתחדש כל הזמן ושלקוחות יכולים להזדהות איתו.

  2. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
    פרויקט השמות של קוקה קולה – חיבור מקסים לטעמי בין המותג לצרכנים שהפך להיות ויראלי ושיחת היום ברשתות החברתיות.

  3. השאלון האישי :

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אין כזאת


· עבודה ראשונה? תקציבאי בחברת טינק


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות, למידה וניתוח נתונים, ראיית השלם (מאקרו), יוזמה


· מקור ידע מקצועי שימושי ? קבוצות מקצועיות בפייסבוק , אתרי שיווק מהעולם, מעקב אחרי פעילויות שיווק של חברת אחרות, כנסים מקצועיים.


· ברשתות החברתיות? פייסבוק, גוגל + , לינקדאין, אינסטגרם (לפרופיל הפייסבוק)


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קאפ קפה בכניסה לבצרה


· ג'וב חלומותיך? מצאתי את ג'וב חלומותיי! העבודה ב MEDRAFT משלבת אתגר שיווקי עם חשיפה לעולמות רבים ומגוונים תרתי משמע. גם עולמות תוכן מגוונים ומרתקים ומכירה של חלום וחוויית טיול יוצאת דופן למטיילים וגם הזדמנות לטייל בפועל בעולם ולהגיע ליעדים אקזוטיים ולתרבויות מסעירות ומיוחדות


· חופשה חלומית: טיול רומנטי עם אשתי בטוסקנה 🙂


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח