· שם החברה: י.פפר
· שנת הקמה: 1984
· מספר עובדים: 12
· עופר קורם בן 54 נשוי ואב ל-3 מתגורר בראשון לציון
· היקף תקציב שיווק כ 250,000 ₪
· ספקי שיווק: קבוצת אורמוש בע"מ (קידום ובניית אתרים, תכנון אסטרטגיה שיווקית), יח"צ –"וילדר יחסי ציבור", 103 FM, ערוץ 13
מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
הראשון הוא שיתוף פעולה בתחום הקמעונאות (חנות בתוך חנות) עם רשת כלי הבית גולף אנד קו. בנוסף, יצרתי שיטה להעברת עולם התוכן מהשימוש בקפסולות, למכונת קפה טוחנות אוטומטיות. את אותו הסכום שהלקוח היה רגיל לשלם עבור קפסולות הוא ממשיך לשלם באופן חודשי. אך באותו הסכום הלקוח מקבל מכונת קפה אוטומטית אשר טוחנת את פולי הקפה במקום, פולי קפה לפי טעמו האישי (ניתן לשינוי בכל זמן) שרות ואחריות ל- 36 חודש.
על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
לקיחת לקוחות פוטנציאלים לחברת האם בשוויץ, הפגנת הכוח שעומד אחרי המוצר : מקצוענות, ניסיון, עוצמה, איכות המוצר, גימור ויכולות החברה המשדרת אמינות.
טיפ למתחילים בעולם השיווק
הטיפ החשוב מכל הוא יצירתיות תוך הכרת הסביבה בה אנו מתחרים, למידה של המתחרים שלך, יכולת לצפות את העתיד.
פעילות שיווקית שהרשימה אותך
המהלך בהפרדות של קוקה קולה מול נסטלה עם המוצר "נסטי". לקיחת הפורמולה של המוצר ויצירת מוצר חדש "פיוזטי" לפמפם במדיה שהמוצר הוא אותו מוצר רק בשם אחר ותפיסה של כ 80% מנתח השוק של המשקה.
השאלון האישי :
איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? הדמות שהיוותה דוגמה ומופת עבורי היה מנכ"ל חברת משקר: מר- מיכה כרמי, בה עבדתי בין השנים 1993-2002. ממנו למדתי על אחריות , דייקנות עם ירידה לפרטים תכנון וראיה עתידית (אסטרטגיה)
עבודה ראשונה? חברת פרי-אר מנהל שירות
תכונה חשובה למנהל שיווק? חזון, ראייה ארוכת טווח והבנת צרכי הלקוח.
מקור ידע מקצועי שימושי? קורסים, החלפת מידע עם קולגות ואינטרנט.
בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? לנדוור, נוח, שקט, אווירה ואוכל טעים.
מהו ג'וב חלומותיך? נמצא במקום הנכון ובזמן הנכון, לא חושב כרגע על התפקיד הבא.
חופשה חלומית: קרוז של חודש בדרום אמריקה והוואי.