אישיווק השבוע: עידן טל, מנהל שיווק מקוון, JFrog



  • שם החברה: JFrog
  • שנת הקמה: 2008
  • מספר עובדים: 50


בעל תואר BA במנהל עסקים, עם התמחות במערכות ומידע ושיווק, בעל נסיון מעשי עשיר בשיווק און-ליין, כלים וניהול מהלכי שיווק עבור חברות רבות וייעוץ ולמנהלי שיווק בניהול וניתור פעילות השיווק הדיגיטלית. עידן מתמחה בטכנולוגיות רבות ומגוונות בתחום השיווק הדיגיטלי והנו מעריץ מושבע של התחום בשל חדשנותו הטכנולוגית המשלבת למידה מעשית מתמדת וצורך תמידי בחשיבה סופר-יצירתית.




  • ספקי שיווק:



    • Login-UX – סטודיו לעיצוב
    • SHIFT Communications – חברת PR אמריקאית.



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


תחרות על שימוש חדשני במוצר של החברה עבור פרס מפתה (טיסה לניו יורק), אשר ההשתתפות מותנית בהסכמת המשתתף בשימוש בתוכן אותו ישתף לצרכי שיווק. התחרות כללה שאלון קצר על הצרכים הראשוניים עבורם רכשו את המוצר, אופן השימוש החדשנימתקדם, סיפור ההצלחה עסקי או טכני ופידבק כללי. התוצאה: עשרות משתתפים איכותיים מחברות מוכרות, עדויות, המלצות, סיפורי הצלחה של לקוחות, ראיונות המשך עם הזדמנויות לכיסוי עיתונאי והרבה מאד חומר גלם שיווקי – וכל זאת בתקציב פרסום של טיסה לניו יורק.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


SEM ו ORM – המוצרים שלנו מאד מתקדמים ומהפכניים בעולם התוכנה, נקודות החשיפה הראשונה העיקריות שלנו הנן Online וכמו כן גם הלמידה על המוצרים שלנו, הורדה ורכישת המוצר שלנו מתבצעים בעיקר Online. לכן המוניטין, הניראות וקידום החברה באינטרנט הם ערוצי שיווק עליהם לא אוכל לוותר (ולהתפשר באיכותן…)



3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?


(SalesForce Product) Pardot, מערכת מאד חכמה לניהול, ניטור, סגמנטציה, דיוור, PPC ו SMM של כל מי שבא במגע עם כל נכס דיגיטלי של החברה (אתר, דפי נחיתה, קבצים להורדה, Webinars, Chats, פוסטים במדיה וחברתית ועוד), בעלת אינטגרציות רבות שמאפשרת ריכוז של כל ערוצי השיווק לפטפורמה אחת.



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


מייצר תוכן בכמות מרשימה, מגוונת ואיכותית לרוב.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אשתי, דנה טל. בעלת מכון קוסמטיקה ואלופת עולם.


· עבודה ראשונה? עצמאי, כמנהל קמפיינים של PPC וSEO.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? אמפתיה, היכולת באמת לראות ולהבין את עולמו, צרכיו ו/או קשייו של הזולת.


· דף הבית שלך באינטרנט: Pardot’s Dashboard. וג'ימייל.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה נטו, ביתן אהרון.


· רכב? Peugeot 407


· מהו ג'וב חלומותיך? יזם נצחי לפטנטים.


· חופשה חלומית: העתקת המשפחה לעיירה קטנה אי שם בעולם לתקופה קצרה של חודש ל"טעום", וללמוד על אורכי חיים אחרים.


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח