אישיווק השבוע: עידן תוהמי, מטריקס

שם החברה: CloudZone & DataZone – יחידות הענן והדאטה של מטריקס



שנת הקמה: 2014


מספר עובדים: 30



לפני שנתיים וחצי חזר עידן תוהמי לישראל לאחר שהייה ממושכת של 9 שנים בלונדון – שם עשה תואר ראשון בפרסום ושיווק באוניברסיטת Greenwich, ולאחר מכן חצי שנה התמחות כקופירייטר בחברת שיווק המתמחה ב- SEO ומדיה חברתית. בסיום תקופה זו עבד כאיש שיווק בחברת B2B אשר סיפקה מכלול של פתרונות שיווק, עם פרויקטים בשווי של מאות אלפי דולרים כגון Vodafone, Canon ,Peugeot.



ספקי שיווק:אולמדיה – יחסי ציבור וקידום בפייסבוק, אנשים ומחשבים – לאירועים טכנולוגיים מקצה לקצה, פרינטופ סחר לשירותי מיתוג.





  1. באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?
    חודש הביג דאטה –
    חודש של חדשנות בתחום הביג דאטה, עם 11 אירועים שונים סביב טכנולוגיות שונות, שבו השתתפו כ- 1,500 אנשי מקצוע. זהו פרויקט שאותו הגיתי והובלתי מקצה לקצה, עד לפרט האחרון: גיוס כספים, מיתוג, פרסום, שיווק רחב ורישום. זה היה סוג של ביה"ס עבורי בשיווק אירועים.

    בעזרת השותפים הטכנולוגיים שלנו: AWS, Microsoft, Google, Elastic וCouchbase- קיימנו ארוחות בוקר, מיטאפים עם סרטים, שולחנות עגולים וסנדאות Hands-on. ע"י מיתוג נכון הצלחנו לתת לכל שותף זהות משלו תוך כדי שמירה על זהות אחידה של חודש ה- Big Data. בצורה זו כל שותף קיבל את הבידול הנחוץ לו וגם את ההרגשה שהוא חלק מפרויקט מוביל בתחום.




  1. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
    רק אחד? בתור מנהל שיווק מתחיל, לפעמים הכלים העומדים לרשותך מוגבלים, הן מחוסר תקציב והן מחוסר ידע. ישנם מספר לא מבוטל של כלים חינמיים שיכולים להעצים מנהל שיווק מתחיל. הנה כמה: בניית אתרים WordPress, Wix, באמצעות קנייה של תבנית מוכנה ניתן לייצר דברים מרשימים הניתנים להתאמה אישית בהתאם למיתוג החברה. עיצוב גרפי: Canva הוא כלי מעולה ליצירת גרפיקות אישיות בגדלים מותאמים בסגנון drag and drop . אתר Paint.net המאפשר לבצע שינויים לגרפיקות קיימות בדיוק כמו פוטושופ, רק הרבה יותר קל לשימוש . Eventbrite, כלי מוכר ואהוב ליצירת אירועים וניהול רשומות עם המון פיצ'רים שיווקים כמו הטמעת וידג'טים, אוטמטציה ושיתופים במידה החברתית.

    בכל אחד מן הפתרונות הללו ישנן עקומת למידה, אך זוהי למידה ששווה להשקיע בה שכן בשלב מאוחר יותר יהיה לך את הכוח לייצר גרפיקות ואירועים במהירות, בעצמאות ובאיכות גבוהה. כמובן שאני לא מבטל את הצורך באיש מקצוע כגון מעצב גרפי או מפתח אתרים בשום צורה, אך לעיתים הזמן והתקציב לא מאפשרים זאת ובתור מנהל שיווק עליך להיות בעל תושיה. היכרות וידע עם כלים כאלו או אחרים הוא דבר שמומלץ שיהיה תחת אמתחתך בזמנים מאתגרים.

    הטיפ השני שלי למנהל השיווק המתחיל (אם אפשר) הוא להעזר במשאבים הקיימים בארגונך ומחוצה לו. חיצונית, לשותפים עסקייםטכנולוגיים יש כוח עצום, הן בפרסום, הן בתקציב והן בכוח אדם טכני, שאותו הם יותר משמחים לרתום למשימה כשצריך. בתוך הארגון מומלץ ללקט מידע מצוותי המכירות, הטכני והתמיכה ולשאול המון שאלות על מנת לייצר את החוויה שתענה לצרכים של כולם. התמזל מזלי להיות חלק מצוות שיווק שבו יושבים מספר מנהלי שיווק של מספר יחידות במטריקס ובו משתפים רעיונות, מתייעצים ואף מבקרים שצריך – זוהי סביבה מאד פוריה מבחינה קריאטיבית.

השאלון האישי:


· איזו דמות השפיעה עליך? אדיר רון, מנהל תחום הOpen Source במיקרוסופט. השיתוף פעולה שנוצר סביב העולמות המשותפים שלנו בענן, מייצרות דיאלוג שאותי באופן אישי מאוד מפרה ומוביל לתוצאות יצירתיות ופעילויות שיווק שתמיד מעניקות לי השראה.


· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: מנהלת השיווק של מטריקס, שירה רז מייזנר המבריקה, שלידה ישבתי שנה שלמה בניסיון לשאוב כל פיסת ידע ונסיון שיכולתי.


· השכלה שיווקית? BA Advertising and Marketing Communications – University of Greenwich


· עבודה ראשונה? מתמחה קופירייטינג ומדיה חברתית


· תכונה חשובה למנהל שיווק? נמרצות


· מקור ידע מקצועי שימושי? Medium – אתר שבו אנשים מפרסמים פוסטים מקצועיים בשלל נושאים טכנולוגיים.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: Sidewalk Tel Aviv


· ג'וב חלומות? כרגע אני מאד מרוצה ממקומי הנוכחי, הנני טכנולוג מושבע והרי שהענן היום בתחום הזה הוא בראשית הפירמידה, ונוגע בזרם של פתרונות חדשניים. מלבד זה, הפרטנרים המדהימים שיוצא לי לעבוד איתם יום ביומו והחופש הקריאטיבי שנותנים לי במטריקס (שהוא כמעט ללא גבולות) – עושים את זה כך שבאמת כיף לי ללכת לעבודה. אך אם הייתי צריך לבחור תחום אחר ( וזה קצת קיצ'י) בתור חובב סרטים מושבע תמד הייתי רוצה להיותVP Marketing של אחת מחברות ההפקות סרטים העולמיים Universal , Disney, WB ולהנות מסגנון החיים שמלווה לתפקיד זה: טיולים, ארוחות ומינגלינג עם כוכבים כמובן.


· חופשה חלומית: קלי קלות – בטן גב במלדיבים עם קוקטייל ביד.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח