- שם החברה: המכללה לניו מדיה
- שנת הקמה: יוני 2010
- מספר עובדים: 8
- פרופיל אישי קצר:
עינב גניש, בת 28, חד הורית , לאריאל בת ה – 3, סמנכ"ל השיווק והמכירות במכללה לניו מדיה. הצטרפה למכללה חודשיים לפני הקמתה, והקימה את מחלקת השיווק והמכירות. גניש אחראית לתכנון ויישום אסטרטגיית השיווק, תוך ניהול המכירות של המכללה. גניש סללה את הדרך לפעילות ענפה וחשובה בתחום הפנים ארגוני, המהווה כ – 60% מנתח לקוחות המכללה.
- ספקי שיווק: אשר דהן – יחסי ציבור עובד עם המכללה כשנה
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
מתוך רצון למנף את הקשר עם לקוחות מצד אחד, המחפשים בוגרי המכללה לעבודה בניהול מדיה חברתית ומצד שני בוגרי המכללה המחפשים עבודה בתחום, החלטנו לפתוח שרות השמה חלקית או מלאה לניהול וייעוץ בתחום השיווק הדיגיטלי באינטרנט ובמדיה החברתית. מהלך זה הגדיל בצורה ניכרת את נתח השוק אך לא פחות מכך את נתח הלקוח שלנו.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע?
המכללה לניו מדיה פועלת במספר ערוצי פרסום ושיווק. שילוב של פרסום ליצירת לידים (דיוור, PPC) וטלמרקטינג איכותי הכרחי מבחינתי. כמובן שאוסיף לתמהיל פעילות מאסיבית אך מבוקרת ברשתות החברתיות להגברת המודעות ושימור מוניטין. אבל כדי להבטיח הגדלת נתח לקוח ולקוח חוזר אנחנו מקפידים מאד על איכות השרות שלנו ואיכות ההדרכה במכללה תוך בחירת מרצים בררנית ועדכון תכנים ברמה שוטפת. לקוחות המכללה מקבלים תמיכה כמעט מסביב לשעון דרך הקבוצות הסגורות שלנו וקשר אישי עם כל אחד ואחת. סטודנטים יכולים להגיע להשלמות ידע ללא תשלום נוסף.
3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
כחלק מאסטרטגיית השיווק שלנו, בחרנו לשלב שימוש שוטף בכל ערוצי הדיגיטל הקיימים, מדיה חברתית, שיווק במנועי חיפוש, דיוור אלקטרוני וניטור שיחות ברשת.
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
כולם טובים ולכולם יש מקום J
השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אבי בן זיקרי, מנכ"ל המכללה
· עבודה ראשונה? פלאפון, נציגת מכירות B2B
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות
· דף הבית שלך באינטרנט: פייסבוק
· בית קפה לפגישות עסקיות: רוב הפגישות מתקיימות במשרד
· רכב? יונדאי
· ג'וב חלומותיך? אני כרגע מגשימה את חלומי J
· חופשה חלומית: תאילנד, לפחות פעם בשנה.