· שם החברה: ש. ונציה – יבואנית כלי הגינון STIHL
· שנת הקמה:1921
· מספר עובדים: 18
עמית שמר, בן 45 נשוי עם שלושה ילדים, מתגורר בכפר תבור , ועובד בחברה כבר 20 שנה במגוון תפקידים, בהם סוכן מכירות, מנהל מכירות וסמנכ"ל שיווק. מחובר לשוק ציוד הגינון המכני, מעביר הדרכות של תפעול נכון ובטיחות בעבודה (בעיקר מסורי שרשרת), ומאמין מאוד בטכנולוגיות חדשות.
· היקף תקציב שיווק: מיליון ש"ח
· ספקי שיווק: אביבה בנר ספקטור, השורה התחתונה, הרש תקשורת אסטרטגיה, סיטון סטודיו לעיצוב(מוצרים לתצוגה), רוית סהר סטודיו לעיצוב (גרפיקה)
1. באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?
הייתי הראשון בשוק שלנו שעשה דיוור עם דפי נחיתה בסמס. בעצם, עד לקמפיין הזה לא היה בשוק שלנו לא שיווק דיגיטלי = הכל היה בפוסטרים ופלאיירים. לאחר הקמפיין, שהיה מוצלח מאוד, המשכנו ודחפנו עוד שיווק בערוצים דיגיטליים. כמובן שהחברות המתחרות מיד רצו לעשות כמונו.
2. מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
השקנו לאחרונה ליין מוצרים ביתיים מה שאומר שאנחנו בעיצומו של מעבר משיווק לאנשי מקצוע B2B לשיווק עבור לקוחות פרטיים C2B – מדובר בעולם אחר לחלוטין של שיווק. כמו כן אנו בתהליך החדרת טכנולוגית הסוללות הנטענות בתחום ציוד הגינון
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק: הכרה של השטח , להיות שונה ולהעז.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
חברת STIHL פיתחה תחום ספורט משלה שכובש את העולם ונושא בחלקו את שמה TIMBERSPORTS–STIHL
5. השאלון האישי:
· איזו דמות השפיעה עליך? יהודה ונציה, בעלי החברה, איש הארץ שהבין מה הוא מותג הרבה לפני שאנשי שיווק השתמשו במושג מותג
· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: אלדד סהר (אינסטה ישראל)
· לימודים? החיים הם בית הספר הטוב ביותר
· תכונה חשובה למנהל שיווק? להיות יצירתי
· מקור ידע מקצועי? אני נעזר בעיקר בחומר שיווקי שמגיע מהספק הגרמני שלנו STIHL כולל קורסים ,רעיונות לחומר שיווקי
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפהדרציה (כפר תבור)
· מהו ג'וב חלומותיך? אני מסתכל על איפה שאני נמצא ומה הם החלומות שאפשר לעשות בתפקיד שאני נמצא בו.
· חופשה חלומית: אוסטרליה ניו-זילנד