– שם החברה: ארודן בע"מ יבואנית ודקת ואן גוך
– שנת הקמה: 2005
– מספר עובדים: 25
עמרי רגב בן 31 נשוי, בעל תואר ראשון במנהל עסקים. עובד בחברת ארודן יבואנית ודקת ואן גוך בישראל. בעבר ניהל כמה מהברים הגדולים בתל אביב.
- היקף תקציב שיווק: מספר מיליוני שקלים בשנה
- ספקי שיווק: משרד יחסי הציבור יפה אפרתי, שמפגינים יצירתיות וחדשנות אסטרטגית. רות ורוי זוארץ מחברת CREATION, שהפכו את השיווק בפייסבוק לאומנות של ממש וצוות המקדמים המקצועי של חברת ארודן.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
הקמת "שגרירי ואן גוך" – מערך של אנשי לילה ויחצ"נים מובילים בארץ, המשמשים כמפיצי הבשורה.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
אני מאמין בשיווק ישיר על ידי יחס אישי ומתן תמריצים בעבודה מול הלקוחות (בעלי הברים ועובדיהם) ומול קהל היעד (הצרכן הסופי).
3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
פעילות מאסיבית בפייסבוק, הפונה לצעירים – קהל היעד המרכזי של החברה וחושפת את אותם עשרות אלפי צעירים לכל הקלדה בדף הפייסבוק שלנו.
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
חברת טמפו בקמפיין שיווקי מבריק לגולדסטאר " תגיד תודה שאתה גבר ותשתה משהו ". הפרסומות תמיד גורמות לי לחייך ולחפש את בקבוק הגולדסטאר הקרוב אלי.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? לא בדיוק דמות מקצועית אבל ללא ספק האדם שלימד אותי רבות על העולם העסקי ומהו מוסר עבודה גבוה יחד עם סטנדרטים גבוהים הוא אבא שלי.
· עבודה ראשונה? שטיפת הרכב של אמא תמורת 5 השקלים הראשונים שלי
· תכונה חשובה למנהל שיווק? חדשנות וסקרנות, יכולת קבלת החלטות והובלת מהלכים מורכבים ומוצלחים.
· דף הבית שלך באינטרנט: https://www.calcalist.co.il
· בית קפה לפגישות עסקיות: קפה אמיליה ברחוב דיזינגוף בת"א, ממש במרכז העניינים.
· רכב? Hyundai i25
· ג'וב חלומותיך? מנהל שיווק בעל תקציב אין סופי
· חופשה חלומית: כל מקום עם חוף ים, שמש וערסל זוגי לאשתי ולי.