· שם החברה: בר-אל, מוצרים ללא גלוטן
· שנת הקמה: 2003
· מספר עובדים: 20 פלוס
עפרי בר מאיר, בת 28, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, רווקה, גרה בקיבוץ יקום שבשרון. עם וותק של שנתיים בחברה ובעלת הרבה תשוקה לשיווק ולהבנת התנהגות צרכנים.
· ספקי שיווק: יח"צ – סיגל אוברמן מ"אוברמן תקשורת", צילום – סטודיו אופיר בן טל
מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
שיווק המוצרים כמוצרי בריאות לקהל הרחב ולא רק לאנשים המחויבים מבחינה בריאותית לשמור על דיאטה נטולת גלוטן. אם שוק חולי הצליאק עומד היום על אחוז אחד מהאוכלוסייה, הרי שעכשיו אנחנו מגדילים את הדרישה למוצרים ללא גלוטן ופונים לקהל חדש. כל מוצרינו הם ללא כולסטרול, ללא שומן טראנס, ללא לקטוז וקזאין ומרביתם גם ללא תוספת סוכר. בנוסף, פיתוח של כשנתיים הוביל ללחם הקל ללא גלוטן הראשון בארץ וכנראה גם בעולם.
על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
- נוכחות יומיומית ופרסום במדיה החברתית אשר גורמת לעלייה במכירות באסטרטגיית משיכה: אנחנו גורמים ללקוח להתעניין ולרצות את המוצר – הוא מבקש אותו מהקמעונאי – שדורש אותו מהמפיץ שלנו – שקונה מאיתנו.
- זיהוי טרנדים בזמן. עלינו מהר על טרנד הטבעונות ויצאנו כבר עם מספר מוצרים שבנוסף להיותם ללא גלוטן הם גם טבעונים.
לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים
הפיכת לקוח מאוכזב ללקוח מרוצה מאוד (על ידי מתן שירות מצוין שהוא לא ציפה לו) הופך אותו לשגריר של המותג. אנחנו "דגים" את האנשים שהייתה להם חוויה שלילית עם מוצר שלנו, יוצרים איתם קשר ומנסים לשנות להם את החוויה השלילית לחיובית. אנחנו הופכים את שירות הלקוחות מפאסיבי לאקטיבי.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? שי אגסי, מייסד "בטר פלייס". היה לו חזון ענק והוא הלך איתו עד הסוף. לצערי, לא תמיד זה מצליח.
· עבודה ראשונה? ברמנית ואחר כך מנהלת בר במסעדת גורמה
· תכונה חשובה למנהל שיווק? דינמיות. להיות כל הזמן קשוב לקהל ולדעת להגיב מהר לפי רחשי השוק. רק ככה מזהים ומגיבים מהר לטרנדים חדשים ומגמות מתגבשות.
· דף הבית שלך באינטרנט: ynet
· מקום לפגישות עסקיות:בעיקר במשרד
· רכב? קיה ריו
· ג'וב חלומות? בעלת רשת בתי מלון
· חופשה חלומית: קמבודיה
פרופיל אישי בפייסבוק: Ofri Bar-meir