- שם החברה: ר.ב מוצרי דגנים
- שנת הקמה: 2008
- מספר עובדים: 25
ערן מלכי בעל ניסיון של 10 שנים בעולם השיווק והמכירות. בעבר שימש כמנהל מכירות בחטיבת "פררו", ליימן שליסל , וכמנהל אזור ב GNC .
היקף תקציב שיווק – לא נמסר
ספקי שיווק: משרד פרסום – ציבלין תקשורת צעירים מקבוצת אדלר חומסקי. עיצוב – נאו גרופ פיליפ בולקייה. יחסי ציבור – אתי ברקין/ WOWתקשורת מקבוצת ג'י גרופ.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
יצרנו שני מהלכים שיווקיים משמעותיים ביותר; הראשון הוא עם חברת "וורנר בראדרס העולמית" לקבלת הזיכיון לשימוש בדמויות הלוני טונס, אשר ילוו את דגני הבוקר של מאנדיי בהשקה המחודשת. השני, שת"פ אסטרטגי עם ערוץ הילדים והארגון העולמי של "תעביר את זה הלאה", עם קמפיין 360 ייחודי. אני מאמין שהחיבור הזה יוכל למקסם את תוצאות המהלך החדש וימקם את "מאנדיי" כשחקן חדש ומרענן בשוק דגני הבוקר בישראל.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
פעילות נכונה בנקודת המכירה. אני מאמין גדול במה שנקרא "עשרת המטרים האחרונים" . נקודת הקצה של המפגש בין הלקוח למוצר. 4 אלמנטים בסיסיים שכוללים זמינות של המוצרים, נראות נכונה, מחיר נכון וטריות מקסימלית של המוצרים על מנת ליצור חוויה חיובית לצרכן עם המותג. ללא הבסיס הזה, כל פעולת שיווק אחרת לא תתורגם לתוצאות.
3. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
מהעולם שלי, אני מפרגן לעבודה המקצועית שעושה נסטלה עם המותג פיטנס. ובכלל, היכולת באסם לחבר טאלנטים בשלב מוקדם של הפריצה שלהם, לבנות אותם נכון ובסופו של דבר לשלב אותם באריזות, כפי שעשו עם ענת הראל, מיקי שמו ורפי כהן.
4. השאלון האישי:
– איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? המנכ"ל הראשון שלי. מתקופת עבודתי ב GNC , גיא פרוביזור. לימים, מנכ"ל רשת עדן טבע מרקט.
– עבודה ראשונה?"פררו" – ליימן שליסל- מכירות.
– תכונה חשובה למנהל שיווק? היכולת לסנכרן בין גורמים שונים ולהצעיד את כולם לאותה מטרה.
– דף הבית שלך באינטרנט: גוגל
– בית קפה לפגישות עסקיות: המשרד
– רכב: מזדה 3
– ג'וב חלומותיך? חלום אמיתי? לעשות טלוויזיה וקולנוע. אבל זה רק חלום…
– חופשה חלומית: אנטיגואה, גוואטמלה.