אישיווק השבוע: פז דוידוביץ', מנכ"לית שותפה במאנקיטק

שם החברה: מאנקיטק (MonkeyTech)


שנת הקמה: 2012


מספר עובדים: 30



פז דוידוביץ', בוגרת החוג לקולנוע של אוניברסיטת תל אביב, שם הכירה את עודד שושן, בוגר ממר״ם ושותפה לדרך העסקית והיצירתית מאז. מתמחה בעולמות ניהול מוצר וחוויית משתמש בעולם הטכנולוגי, הובילה כמנהלת מוצר מספר פרויקטים ליזמים מובילים בעולם. הקימה וניהלה את מחלקת הקריאייטיב של מאנקיטק ומתפקדת כמנכ״לית שותפה בחברה מאז הקמת. הובילה את צמיחת החברה ומיצובה כחברה מובילה בתחום פיתוח אפליקציות ומוצרים טכנולוגיים שמשלבים חשיבה קריאייטיבית וחוויית משתמש חכמה. נשואה לקולנוען והיוצר יהונתן בר אילן ואמא לפיטר.



ספקי שיווק: את עיקר פעולות השיווק אנחנו מובילים בעצמנו ובאופן פנימי. לאחרונה התחלנו עבודה עם אולמדיה לטובת נושא היח״צ ותמיד מרגש להכניס לתהליכים הפנימיים האלו גורם חדש.


באיזה מהלך שיווקי שעשית במהלך הקריירה את גאה במיוחד?


מהלך שיווקי הוא לא רק אירוע נקודתי, אלא תהליך שנבנה לאט ובהתמדה. ממלא את הלב לראות שהשם של החברה הולך היום לפניה כשלקוחות ועובדים פוטנציאליים מגיעים אלינו עם חוות דעת חיובית ורצון להכיר מקרוב, זאת תוצאה של עבודה קשה.



יחד עם זאת, אירוע מסוים שלעד אזכור לטובה הוא ערב שעשינו אצלנו במרפסת לעובדים ומעגל הלקוחות שלנו – אחד הלקוחות הבולטים שלנו הוא ג׳ארד מורגנשטרן, מי שהמציא את כפתור הלייק בפייסבוק (והיה אחד העובדים הראשונים בחברה) ואחד החברים הקרובים של מארק צוקרברג עוד מימי לימודיהם בהרווארד. הוא עבד איתנו במשך כחצי שנה על מיזם משלו כשעזב את פייסבוק, הייתה לו אצלנו ממש עמדת עבודה והיינו צוות היצירה שלו למיזם החדש (שנמכר מאז ועבר לא מעט גלגולים). באותו ערב, ג׳ארד עשה מעין הרצאת טד לכל האורחים וסיפר מבפנים על הימים הראשונים של פייסבוק. היה כיף לאגד אצלנו במרפסת תוכן מרתק עם אנשים מוכשרים, רעיונות יצירתיים, בירות ומוזיקה טובה. אנחנו רואים את עצמנו כבית ליצירה עבור יזמים בעולם הטכנולוגי וזה ממלא בגאווה להצליח להרים אירועים שמאגדים את כל התרבות שלנו כחברה ולתת ערך אמיתי למי שלוקח בהם חלק.



טיפ למתחילים בעולם השיווק והמכירות?
ת
שכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. תבואו כדי לדבר עם הבן אדם שמולכם, לנהל שיחה אמיתית, בגובה העיניים, בלי משפטים מוכנים מראש או סיסמאות מנצחות. תבואו להקשיב קודם כל ולשמוע מה הבן אדם שמולכם באמת צריך. אם אתם חושבים שיש לכם איך לעזור ומה להציע – תסבירו את זה בפשטות, בכנות ובלי להתאמץ. תציפו תמיד גם מה האתגר או החיסרון במה שאתם מציעים – תמיד יש כאלה והיכולת לשתף בזה בפתיחות מאוד תורמת לתחושת האמינות שאתם משדרים ומייצרת קרבה אמיתית עם הצד השני.



פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
כל פעם מחדש אני נדהמת מהמיצוב והחוויה שאיקאה מצליחה לייצר ולשמר לאורך שנים. החל מארגון חוויית המשתמש בחנות עצמה, הפרסומות שלהם, ימי האיקאה סייל, הקטלוג שמגיע לכולנו עד פתח הבית וההצלחה שלהם בלשווק את עצמם כפתרון שבאמת מתאים לכולם. יש הרבה מה ללמוד מהם בהרבה היבטים. וגם יש להם יופי של רהיטים. בסופו של דבר, זה העניין האמיתי כנראה. מאחורי המילים חייב להיות תוכן אמיתי שעומד בציפיות.



השאלון האישי:


איזו דמות השפיעה עליך? קשה לציין מישהו או מישהי אחת. כל דמות שהלכה עד הסוף אחרי מה שהיא מאמינה בלי להסתכל ימינה ושמאלה מעוררת בי השראה.


לימודים? אוניברסיטת תל אביב.


עבודה ראשונה? מוכרת בחנות לבגדי מחול. הייתי רקדנית בעצמי ונהניתי מכל רגע לפגוש רקדנים מקצועיים וחובבים, בוגרים וילדים ולהציע להם את מה שלדעתי הם הכי צריכים.


תכונה חשובה למנהל שיווק? תקשורת בין אישית טובה, אותנטיות, אופטימיות, ראיית ההזדמנות בכל סיטואציה, כריזמה, יכולת הקשבה ואי אפשר בלי יצירתיות.


בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: אין כמו המרפסת של מאנקיטק לפגישות.


מהו ג'וב חלומותיך? מה שאני עושה היום, בהחלט.


חופשה חלומית: חודש של טבע, נופים, אוכל טוב, שילוב של טיולים ותזוזה יחד עם בטן גב.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח