אישיווק השבוע: צביקה גולדנברג, מנכ"ל חברת ש.י.ר.ן



  • שם איש השיווק ותפקיד: צביקה גולדנברג, מנכ"ל חברת ש.י.ר.ן
  • שם החברה: ש.י.ר.ן
  • שנת הקמה: 2002
  • מספר עובדים: כ-200


צביקה גולדנברג הוביל את המהפכה בשקליות בצה"ל מרשת ישנה לרשת עכשווית ומובילה. גולדנברג מכהן כמנכ"ל חברת ש.י.ר.ן מזה שלוש שנים ומנהל ביד רמה 272 סניפים של שקליות ברחבי הארץ אשר מהוות מרכז מהותי לעיצוב הטעם הצרכני של החיילים. גולדנברג, עבד לפני כן כ- 10 שנים בחוגלה קימברלי בתפקידי שיווק שונים. ובתפקיד הקודם כיהן בתפקיד מנהל מסחרי ומנהל מכירות ארצי בחברת שסטוביץ' כחמש שנים.



חברת ש.י.ר.ן מפעילה את השקליות בבסיסי צה"ל, שכל רווחיהן מופנים לרווחתו של החייל. החברה מפעילה כ-270 נקודות מכירה (חנויות) לחיילים בארבע פורמטים: חנויות משפחה בבסיסי חיל אוויר, חנויות שירות עצמי, חנויות יחידתיות, וניידות בכל רחבי הארץ.




  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

הכנסת קטגוריות חדשות מכוונות קהל מטרה לדוגמה עולם הגאדג'טים, מצלמות, כרטיסי זיכרון, נגני mp3 ועוד .




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

נקודות מכירה מהוות מרכיב משמעותי ביצירת המגע הישיר עם הצרכנים ולכן לא ניתן לוותר על פעילות זו במסגרת הפעילות השיווקית של החברה.




  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

מהלך המיתוג של שופרסל




  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?


אבי ברנר, מנכ"ל מפעלי נייר חדרה שבעברו כיהן כמנכ"ל חוגלה.



· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?


העולם הוא שטוח של תומס ל. פרידמן



· עיתון/ מגזין מועדף


דה מרקר וגלובס



· דף הבית שלך באינטרנט


אתר האגודה למען החייל



· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות


מתילדה בצהלה



· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?


שברולט הופלנדר



· מהו ג'וב חלומותיך?


תפקיד המשלב בתוכו אתגר, יוזמה, יצירתיות ויכולת השפעה על התנהגות צרכנית.



· חופשה חלומית:


איים מבודדים

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח