- שם איש השיווק ותפקיד: צביקה גולדנברג, מנכ"ל חברת ש.י.ר.ן
- שם החברה: ש.י.ר.ן
- שנת הקמה: 2002
- מספר עובדים: כ-200
צביקה גולדנברג הוביל את המהפכה בשקליות בצה"ל מרשת ישנה לרשת עכשווית ומובילה. גולדנברג מכהן כמנכ"ל חברת ש.י.ר.ן מזה שלוש שנים ומנהל ביד רמה 272 סניפים של שקליות ברחבי הארץ אשר מהוות מרכז מהותי לעיצוב הטעם הצרכני של החיילים. גולדנברג, עבד לפני כן כ- 10 שנים בחוגלה קימברלי בתפקידי שיווק שונים. ובתפקיד הקודם כיהן בתפקיד מנהל מסחרי ומנהל מכירות ארצי בחברת שסטוביץ' כחמש שנים.
חברת ש.י.ר.ן מפעילה את השקליות בבסיסי צה"ל, שכל רווחיהן מופנים לרווחתו של החייל. החברה מפעילה כ-270 נקודות מכירה (חנויות) לחיילים בארבע פורמטים: חנויות משפחה בבסיסי חיל אוויר, חנויות שירות עצמי, חנויות יחידתיות, וניידות בכל רחבי הארץ.
- מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
הכנסת קטגוריות חדשות מכוונות קהל מטרה לדוגמה עולם הגאדג'טים, מצלמות, כרטיסי זיכרון, נגני mp3 ועוד .
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
נקודות מכירה מהוות מרכיב משמעותי ביצירת המגע הישיר עם הצרכנים ולכן לא ניתן לוותר על פעילות זו במסגרת הפעילות השיווקית של החברה.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
מהלך המיתוג של שופרסל
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
אבי ברנר, מנכ"ל מפעלי נייר חדרה שבעברו כיהן כמנכ"ל חוגלה.
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
העולם הוא שטוח של תומס ל. פרידמן
· עיתון/ מגזין מועדף
דה מרקר וגלובס
· דף הבית שלך באינטרנט
אתר האגודה למען החייל
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
מתילדה בצהלה
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
שברולט הופלנדר
· מהו ג'וב חלומותיך?
תפקיד המשלב בתוכו אתגר, יוזמה, יצירתיות ויכולת השפעה על התנהגות צרכנית.
· חופשה חלומית:
איים מבודדים