- שם החברה: c.v.pool
- שנת הקמה: 2002
- מספר עובדים: 50
- פרופיל אישי: אמא ל 2, מתגוררת בקיסריה. במסגרת תפקידי אחראית על הפעילות השיווקית והמכירתית השוטפת של החברה, שיתופי פעולה מסחריים, מוסדיים ושיווקיים, הדרכות, ניהול מקצועי ואסטרטגי של החברה ועוד.
- היקף תקציב שיווק: 1.5 מיליון ₪ בשנה
- ספקי שיווק : יח"צ: גיל-עד תדמית, ייעוץ אסטרטגי: g-group, עיצוב גרפי: wecreate, רכש מדיה, seo, adwords, web 2: In house.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? הבולט ביותר – מעבר לפרסום מאסיבי אוף ליין.
החכם ביותר – להפסיק לסמוך על כל מיני חברות קידום ושיווק ולפעול In house מתוך הבנה שאנחנו מכירים את הצרכים שלנו ואת השוק בצורה הטובה ביותר.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? כל פעילות שיווקית חייבת להיות מגובה במערך מכירתי מקצועי ואמין שמגובה ע"י שירות ושימור מקצועי ואכפתי.
- לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים – לא לוותר על קשר תמידי עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים, תזכורות שוטפות, ידיעונים תקופתיים וכולי ולזכור תמיד שאמצעי השיווק הטוב ביותר הוא לקוחות מרוצים.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה – All jobs מתחזקים ומתפעלים את האתר שלהם בצורה מקצועית ומצויינת.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? סטיב ג'ובס – היכולת להבין את צרכי הלקוח עוד לפני שהוא מודע להם ולהיות תמיד צעד אחד קדימה מבחינת פתרונות ללקוח.
· עבודה ראשונה? Conus creative marketing, מנהלת מכירות ארצית.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? היכרות אבסלוטית עם התחום בו הוא משווק.
· דף הבית שלך באינטרנט: www.cvpool.co.il
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: למי יש זמן? נפגשים במשרד…
· מהו הרכב בו את נוהגת? ג'יפ שברולט
· מהו ג'וב חלומותיך? חצי משרה עם הילדים וחצי בים, עם משכורת של 6 ספרות.
· חופשה חלומית: עם הילדים בתאילנד.