שם החברה: משרד פרסום ברזני- לוי
שנת הקמה: 2010
מספר עובדים: 21
רובי ברזני, נשוי ואב לשלושה, עם ניסיון של 15 שנים בענף הפרסום במהלכן עבד במשרדי הפרסום הגדולים בישראל, וניהל את תקציבי הפרסום של החברות המובילות במשק ביניהם: סלקום, בנק לאומי, נסטלה אסם , יוניליוור, וולבו, מלונות דן, FOX, מיקרוסופט, המרכז הבינתחומי הרצליה, סוני אריקסון, ארקיע ועוד רבים. בוגר תואר ראשון בתקשורת, ותואר שני במנהל עסקים.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
השקה של רשת PLUGIN (פלאג אין), המציעה חוויית בילוי ייחודית וחדשה בישראל – קריוקי בחדרים פרטיים. את ההשקה ל'פלאג אין', עשינו במהלך שהתחיל בטלוויזיה בשילוב דיגיטל (סלולר ודסקטופ), והמשיך בשילוט חוצות וברדיו. האסטרטגיה – 'אי אפשר להסביר כמה טוב בפלאג אין'. התוצאות – אי אפשר להסביר כמה הן היו טובות.
2. טיפ למתחילים בעולם השיווק:
אם אתם לא אנשי מכירות טובים, אל תתחילו עם זה. ואם אתם כן, עבודה קשה וסבלנות ייקחו אתכם רחוק
3. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
אהבתי מאוד את הפרסומת האחרונה של Nespresso. מעבר לעובדה שהם דבקים באסטרטגיית הבידול, what else?, באופן עקבי מתחילת הפעילות השיווקית עבור המותג, בקמפיין האחרון הם עשו משהו שעוד לא נתקלתי בו, סרטון פרסומת באורך של מעל 2 דקות, עשוי בקפידה ומדויק להפליא. זה לא מקרה שהמותג הוא המונופול בתחום האספרסו הביתי.
השאלון האישי:
איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? באופן כללי אני יכול לומר שכל הדמויות המקצועיות שאיתן עבדתי השפיעו עלי. את מי שהשפיע עלי יותר מכולם בכלל לא הכרתי באופן אישי, אבל בתחילת דרכי קראתי את הספר שלו והוא תרם לי רבות והשפיע עלי מאוד. אני מדבר על דיוויד אוגילבי, שכתב את "הפרסום עפ"י אוגילבי"
עבודה ראשונה? שוטף כלים, שיפוצניק, מנקה חדרי מדרגות. לא זוכר מה קדם למה.
תכונה חשובה למנהל שיווק? ד.נ.א של איש מכירות, כלומר אמביציה גבוהה, תעוזה והתמדה.
מקור ידע מקצועי שימושי? שיחות עומק עם אנשים, לא משנה עם מי, כמה שיותר. וספרים- כל ספר בתחום הוא רלוונטי.
ברשתות החברתיות? אני מאמין בשיח עם אנשים וכמה שיותר. אי אפשר לנהל שיחות עומק ברשתות החברתיות לכן, פחות רשת, יותר עולם אמיתי.
בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? קפה גרג.
חופשה חלומית: סיני. כל השאר אפשרי.