· שם החברה: BREAKER.CO.IL
· שנת הקמה: 2014
· אתר – https://breaker.co.il/
רומן שבצ'וק, בן 30. לאחר שירות כקצין לוחם בצבא טס ל-3 שנים לחו"ל לעבוד במכירות, לטייל ולראות עולם. בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת ת"א וסטודנט לתואר שני במנהל עסקים באוניברסיטה הפתוחה. בעברו הקים חברת מכירות בחו"ל, היה מבעלי פאב הג'אפה-בר ביפו וניהל עסק קטן של עבודות עץ. כיום בין היתר עובד כצלם עצמאי.
· ספקי שיווק: משרד פרסום- משרד יחסי הציבור קליגר / BB&A , קריאייטיב וסושיאל- SPREADIT
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
ברייקר חרתה על דגלה ערכים חברתיים ולכן מציעה חנות וירטואלית לממכר מותגי פארם מובילים במחירים הוגנים ביותר, במטרה להוזיל את המחירים לצרכן, מבלי להתפשר על האיכות. כחלק מהמהלך השיווקי, הוחלט בנוסף גם על דמי משלוח שוברי שוק, פעילות המניבה פירות יום יום.
בנוסף, אנו נוקטים בשיווק שלא דרך האינטרנט אלא דרך עבודה פיזית של כיתות רגליים, אולדסקול סטייל. הדרך הזו אולי לא הכי פופולרית בימינו כי היא מצריכה מאיתנו לקום מהכסא ולצאת החוצה לפגוש אנשים אבל זה מביא תוצאות.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
יחסי ציבור המובילים לחשיפה בקנה מידה ארצי ומתן הנחה לקנייה חוזרת. עובד מעולה ואם השירות מספיק טוב אז הלקוח שלך לנצח.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
לא לפחד כלל! במקרה הכי גרוע הפעילות לא תצליח. ככה למדת עוד משהו לפעם הבאה והרי אם זה לא הצליח אז כנראה שלא הגיע למספיק אנשים שיכירו בכשלון שלך J
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
אין ספק– dollar shave club מארה"ב, עלו בדיוק על הנקודות הרגישות והפיקו סרטונים מעולים בהתאם.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? חוסה 'פפה' מוחיקה.
· עבודה ראשונה? טבח בפיצה האט.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? חשיבה מחוץ לקופסא, תמיד יש משהו לעשות שאף אחד עוד לא עשה.
· מקור ידע מקצועי שימושי? דרך אינטראקציה בין אנשים.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? תמיד במשרד של הצד השני, עוזר להבין את התמונה השלמה, במי מדובר וכו'…
· מהו ג'וב חלומותיך? חקלאי
· חופשה חלומית: לראות את הזוהר הצפוני
תוכלו למצוא את רומן בפייסבוק