אישיווק השבוע: רוני ליטמן, מנהל תחום מקרנים אפסון ישראל, חטיבת אפסון אירופה.

שם החברה: אפסון


שנת הקמה: 1964


מספר עובדים: 78,000



פרופיל קצר:


בן 39, נשוי ואב ל- 3 ילדים. מתגורר בישוב אורנית. בעל תואר ראשון במנהל עסקים. עובד באפסון ישראל משנת 2008 לאחר עבודה של כ- 9 שנים במספר תפקידים בתחום המסחר האלקטרוני. בזמני הפנוי אני אוהב לטייל, לרכב על אופניים, לצלול ולבלות עם משפחתי.




ספקי שיווק:


יח"צ – דוניצה, קד"מ – מיתוס



מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


שדרוג אתר האינטרנט של אפסון ישראל, והפיכתו לכלי שיווקי בסטנדרט גבוה.


בשנה האחרונה עבר האתר מהפיכה, וכיום הוא משמש ככלי שיווקי לשותפים עסקיים, למשווקים וללקוחות סופיים.


האתר כיום מכיל בתוכו מידע אודות ליין המוצרים הכולל של אפסון (מדפסות, מקרנים, סורקים ועוד) מאפשר לקבל חומרים טכניים ומידע שיווקי והכל בעברית.


בנוסף שידרגנו את תוכנית השותפים שלנו והשקנו פורטל חדש באמצעותו אנו מתקשרים עימם באופן ישיר, מעניקים להם כלים שיווקיים נגישים ומתגמלים אותם על השגת יעדים.



על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


כנסים ואירועי השקה – אירועים אלה מהווים עבורי את הקשר הישיר עם השותפים העסקיים שלנו. לאפסון מגוון רחב של פתרונות ומוצרים, ובאמצעות אירועים ממוקדים אלה ניתן להגיע באופן יעיל לקהל היעד והמטרה ולהעניק להם את הידע והכלים הנחוצים. מעבר לכך, כגוף שכמעט ואינו משקיע בפרסום מסורתי, אנו משקיעים לא מעט משאבים בפעילות מוכוונת יחסי ציבור, בין אם מדובר במפגשי עיתונות יזומים, מפגשי אחד על אחד עם עיתונאים ועורכים, מתן חסות למגוון פעילויות בתחומי התרבות והקהילה, העברה קבועה של מוצרי אפסון לביקורת אצל עיתונאים וכמובן עדכון שוטף של העיתונות, הכתובה, המשודרת והאון ליין (כשאנו לא שוכחים את הבלוגרים המובילים). אחת הפעילויות בהן אני גאה במיוחד שערכנו השנה היה שיתוף פעולה שעשינו עם מגזין בלייזר… העלינו בפייסבוק של המגזין תחרות צילומים, בהם התבקשו החברים לשלוח תמונות של החברות משחקות כדורגל, או באווירת כדורגל. התחרות היתה פתוחה לכל והקהל הוא שהצביע. הזוכה הגדול קיבל ערב הקרנה פרטי אצלו בבית (לשידור משחק גמר בכדורגל), לו ולחברים, עם בירות ופיצות ומקרן מדוגם, שגם נשאר אצלו בסיום המפגש…



לקח מפעילות שיווקית שבצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים?


אירוע שזכור לי לטובה הוא הקרנת ענק של משחק של מנצ'סטר יונייטד (אפסון הינה אחת מנותני החסות הגדולים של הקבוצה) למועדון האוהדים של מנצ'סטר יוניטד בישראל.


כשהגעתי למקום חשבתי לרגע שאני נמצא בבר לונדוני מקומי, האווירה, האוהדים וגודל ההקרנה העניקה חווית כדורגל יוצאת מן הכלל. זה הדגים לי את העוצמה שיכולה להיות בשתפ"ים עם הגופים המתאימים.



השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? קשה להצביע על דמות אחת, מכל מקום בו עבדתי אימצתי משהו שהמשיך איתי הלאה.


· עבודה ראשונה? איש מכירות בבסט ביי


· תכונה חשובה למנהל שיווק? דינאמיות – בענף התחרותי בו אני חי חשוב להישאר עם ראש פתוח ולהיות ער לשינויים ולהתפתחויות בשוק.


· דף הבית שלך באינטרנט? Ynet


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: דומיניק


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? יונדאי


· מהו ג'וב חלומותיך? להתקדם בעולם השיווק לתפקיד בכיר, או להקים עסק עצמאי.


· חופשה חלומית: טיול קראוונים ארוך עם כל המשפחה.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח