אישיווק השבוע: רוני פרידמן, מייסדת ומנהלת המרכז הבינתחומי לאינטרנט


  • שם איש השיווק ותפקיד: רוני פרידמן, מרצה ויועצת לשיווק ומיתוג באינטרנט, מייסדת ומנהלת המרכז הבינתחומי לאינטרנט.
  • שם החברה: – המרכז הבינתחומי לאינטרנט ( ע"ר)
  • שנת הקמה: 2008
  • מספר עובדים: 1 + פרילאנסרים


פרופיל


רוני פרידמן, 44 נשואה +2 , מייסדת ומנהלת המרכז הבינתחומי לאינטרנט. בין השאר מרצה פרידמן בתחום שיווק ומיתוג באינטרנט, פעילה במיזמים אינטרנטיים לנשות עסקים בשיתוף היועצות לקידום מעמד האישה ברשויות המקומיות ומנהלת עמוד עסקים למותגים בפייסבוק. בעברה, שימשה פרידמן כמנהלת שיווק בקבוצת קניוני עזריאלי, וכסמנ"כל שיווק קניון ערים מקבוצת חבס ואמות השקעות לשעבר. פרידמן בוגרת תואר ראשון,
BA כללי אוניברסיטת חיפה.



רקע

המרכז הבינתחומי לאינטרנט הוקם לפני כ-3 שנים והינו עמותה רשומה המוכרת עי" רשם העמותות בישראל. המרכז שם לעצמו למטרה לקדם את הידע המקצועי ההכשרה ופיתוח המודעות לשימושים השונים באינטרנט כפלטפורמה מסחרית עסקית. המרכז הבינתחומי לאינטרנט מקיים תוכניות לימוד העוסקות בסקירה של התפתחות ה"מדיה החדשה" והמשמעויות החברתיות והתרבותיות שלה. במרכז לומדים בעלי עסקים קטנים בינוניים, מנכל"ים, מנהלי שיווק, מנהלי מרקום, מנהלי פרסום ויח"צ, ואנשי מדיה חברתית .





  • מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

    המרכז הבינתחומי לאינטרנט כעמותה עם חזון ואג'נדה חברתית, הרחיב השנה את שיתופי הפעולה עם היועצות לקידום מעמד האישה ברשויות המקומיות ובארגונים אחרים הפועלים לקידום והעצמת נשים בשוק העבודה. במסגרת זו, אנו מקיימים סדנאות בעלות מסובסדת קצרות וממוקדות לנשים בעלות עסק, המעוניינות לדעת כיצד להשתמש ברשתות החברתיות, באינטרנט בכלל ובפייסבוק בפרט, כערוץ למיתוג אישי ושיווקי "חינמי" ואפקטיבי במיוחד.


  • על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

    לא נוכל לוותר דיוור ישיר כיוון שזהו הערוץ האפקטיבי ביותר לגייס לקוחות לקורסים. יצאנו במגוון קמפיינים באתרי תוכן מובילים, מודעות ובאנרים בפורטלים שונים ובשורה התחתונה, כאשר בוחנים עלות מול תועלת, הדיוור הישיר מוכיח את עצמו כאפקטיבי ביותר, הן מבחינת הפידבק המיידי והן מבחינת לידים. כמובן שהדיוור גם תורם להגדלת רשימת התפוצה של נמעני המרכז הבינתחומי לאינטרנט.



  • כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

    התכנון השיווקי והתקציב מתבססים על זיהוי מגמות חדשניות ומענה לצרכים של קהל המטרה. בנוסף אנו עורכים בדיקה וניתוח של המתחרים, בחינת אפקטיביות של כלל ערוצי הפרסום העומדים לרשותנו אוף ליין ואון ליין , אז מתקיים תהליך קבלת ההחלטות על אופי תוכנית השיווק השנתית והתקציב המיועד לכך.



  • תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


מתחרים בענף יש למכביר. הרבה מהם בעלי ידע טכנולוגי אך נעדרי ידע שיווקי מעשי. אני מוצאת יתרון יחסי למתחרה אשר בקיא בתהליכי שיווק אסטרטגים בעולם האוף ליין והשכיל למנף ולמקסם את הידע הזה לעולם האון ליין. מתחרה המעניק ערך מוסף ללקוח באמצעות טיפים עדכניים בתחום המקצועי יש לו יתרון יחסי.



  • השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
בעלי דיויד פרידמן. שותף ומייסד חברת דומיין דה נט טכנולוגיות, אחד מחלוצי תעשיית השיווק האינטרנטי בארץ.


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
"ניהול השיווק "של פיליפ קוטלר,
NO LOGO נעמי קליין


· עיתון/ מגזין מועדף


· , סטטוס הירחון לחשיבה ניהולית..


· דף הבית שלך באינטרנט
פייסבוק כמובן


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
רביבה וסילייה ברמת השרון.


·


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
יונדאי


· מהו ג'וב חלומותיך?
אני רוצה להמשיך ללמוד וללמד שיווק ומיתוג במדיה החברתית, חולמת להיות מרצה מובילה ופופולארית כמו רובין ס' שאמרה של הפייסבוק
J



· חופשה חלומית:


אי בודד בכל מקום בעולם ובתנאי שיהיה בו חיבור לפייסבוק.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח