אישיווק השבוע: רמי שמעוני, מנכ"ל מתחם גאיה


· שם החברה: מתחם גאיה


· שנת הקמה: 2009


· מספר עובדים: 200



רמי שמעוני, 35, נשוי +3, הנדסאי חשמל ואלקטרוניקה במקצועו, עובד בגאיה מיום ההקמה



· היקף תקציב שיווק: מעל למיליון ₪



· ספקי שיווק: יחסי ציבור ציפי רומנו GROUP




1. באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?
בשנים האחרונות חברנו לעמותת "קו לחיים" עמותה אשר מסייעת לילדים בעלי מוגבלויות ונכויות ובני משפחותיהם וקיימנו יחד פה בגאיה ערבי התרמה ואירוע בר ובת מצווה ל16 ילדים. אירועים כאלה במסגרת עזרה לחברה, אנחנו מאוד אוהבים לקדם.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
לא נוכל לוותר על יחסי ציבור, על פעילות ברשתות החברתיות ופגישות 1 על 1 עם לקוחות פוטנציאליים.



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק: התמדה



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
אהבתי את פעולות השיווק והקידום של וודקה פרימיום BELVEDERE, שהוסיפו לבקבוק תאורה ובידלו את המותג מיתר מותגי האלכוהול, בצורה ייחודית ובולטת בשטח.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות השפיעה עליך? מקצועית – שחר כחלון, אבי תם ודורון עטייה הבעלים של "גאיה" ושל חברת הנדל"ן "אסייה סיירוס".


· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: ציפי רומנו


· מוסד השכלה גבוהה? למדתי הנדסאי חשמל ואלקטרוניקה ב"אורט רחובות" והשלמת קורסים של ניהול המטבח המוסדי, תברואת מזון ושיווק.


· עבודה ראשונה? בגיל 13 קניתי פרחים, שזרתי זרים ומכרתי אותם לבד לגמרי.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? שיאהב את מה שהוא עושה ויהיה מחובר לתחום בקרביים, לחיות את התחום בו אתה עוסק.


· מקור ידע מקצועי שימושי? אימון יועצים עסקיים שעשיתי לפני 6 שנים ב"תות תקשורת" אצל אלון גל. עיקר הקורס היה בכיצד למנוע התנגדויות בעסקה, מידע אשר תורם לי ביותר במקצוע ויתרום לכל איש מכירות וידע אשר עוזר גם בחיים בכלל.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "רונה" בקיבוץ שילר


· ג'וב חלומותיך? טוב לי איפה שאני


· חופשה חלומית: חופשה שתכלול צילום ציפורים ביערות הגשם – התחביב שלי הוא גידול ציפורים.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח