· שם החברה: אופרייט ליס בע"מ
· שנת הקמה: 1969 (חברת אם)
· מספר עובדים: 250
רן גנץ, מנכ"ל אופרייט ליס נשוי + 3 ילדים. בוגר תואר בכלכלה ובראיית חשבון באוניברסיטת חיפה. מנהל את קבוצת תפארת המכונית, הכוללת את תפארת המכונית ליסינג בע"מ, סוכנות מכוניות פיג'ו וסיטרואן רכב הצפון בחיפה, מערך שיווק והפצה של חלקי חילוף לרכבים "תפארת חלפים" ו- 3 מוסכים מורשי פיג'ו וסיטרואן בישראל – גזית, צמרת ואייקאר. כמו כן משמש יו"ר הדירקטוריון בחברת נ. פלדמן ובנו בע"מ.
· היקף תקציב שיווק : מעל 5 מיליון ש"ח
· ספקי שיווק: יחסי ציבור – צבי וילדר. משרד הפרסום – בורודה קפלן.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? במהלך השנה האחרונה הרחבנו את תחום מכירת רכב 0 ק"מ והליסינג הפרטי במיתוג חדש של "חדשה מאופרייט" תחת הסלוגן הארגוני שלנו "כל לקוח מועדף". במקביל הרחבנו את פעילות הפנייה ללקוחות פוטנציאליים באמצעות מוקד טלמיטינג המסתמך על מערכות מידע מתקדמות ומשוכללות.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
בעידן הדיגיטל, איננו יכולים לוותר על הפרסום והשיווק הדיגיטלי באמצעות הפורטלים הגדולים, ביחד עם המסר הישיר והאישי דרך הפייסבוק.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
3 טיפים חשובים ביותר לכל איש שיווק – קביעת אסטרטגיה ברורה לפחות פעם בשנה, תיקצוב מימוש האסטרטגיה בטרם יוצאים לפעילות השיווק ושמירה על פיקוח ותשומת לב צמודים לקבלת משובים יום יומיים מהשטח בקשר לאפקטיביות השיווק.
3. פעילות שיווקית שהרשימה אותך:
החדירה של סוכנות הביטוח וובי, באקט שיווקי אגרסיבי שהציב אותה כנותנת שרותי השוואת מחירים לגיטימית תוך מכירת פוליסות ביטוח.
4. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? האדם אשר השפיע עלי ביותר הינו אבי, שמואל גנץ, אשר התחיל מאפס, לאחר שכנער פרנס את משפחתו, וייסד את הקבוצה.
· עבודה ראשונה? בגיל בר מצווה הציבו אותי כדלפקיסט במכירת חלקי חילוף לרכבים.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות והצמדות לקו תוך אפשרות לתמרון ושינוי כיוון במידת הצורך.
· מקור ידע מקצועי שימושי? עיתונות כלכלית דיגיטלית.
· ברשתות החברתיות? פייסבוק
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה איטליה בתל אביב
· מהו ג'וב חלומותיך? אני נמצא בדיוק במקום בו אני נהנה, בבית ובעבודה.
· חופשה חלומית: היו לי כמה עם המשפחה. החלום הבא – טיול רומנטי עם אשתי לאיי סיישל.