שם החברה: בית ציוני אמריקה
• שנת הקמה: 1950
• מספר עובדים: 30
שולי זיו אסולין, ילידת ירושלים, התחילה דרכה כרקדנית ולאחר מכן למדה עיצוב תאורה באוניברסיטת תל אביב. לאחר מכן עברה לניו יורק שם עשתה מאסטר בתיאטרון באוניברסיטת ניו יורק. כאשר חזרה לארץ בשנת 1997 עבדה כמעצבת תאורה וכמפיקה. הפיקה וניהלה את הפסטיבל הבינלאומי להצגות ילדים בחיפה במשך 8 שנים, ולאחר מכן זכתה במיכרז לניהול אדמיניסטרטיבי של תיאטרון חיפה. ב- 2005 נכנסה לתפקיד מנכ"ל בית ציוני אמריקה והפכה אותו לבית של תרבות, עסקיםוהתפתחות. אחראית להגדלת הרווחים ב- 900 אחוזים. בדרך גם השלימה מאסטר במינהל עסקים באוניברסיטת תל אביב.
• ספקי שיווק: יחסי ציבור – גופר תקשורת
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
איסוף רשימת תפוצה ענקית , ייזום סדנאות ודיוור של פעמיים בשבוע שמביא הרבה לידים והרשמות לסדנאות ולאירועים. מערכת יחסים עם הרשימה של נתינת ערך.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר? דיוור ישיר
3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק:
שימוש במערכת הדיוור רב מסר ודפי נחיתה,שם אנו נותנים ערך ללקוחות, ושיווק ברשתות החברתיות
4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה: כל מי שמצליח לדאוג לחניה חינם
5. השאלון האישי:
• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אמיר הרדוף בעל חברת "הרדוף ליווי עסקי|"
• עבודה ראשונה? שיווק מתחם בית ציוני אמריקה
• תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות ונחישות
• דף הבית שלך באינטרנט zoa.co.il
• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מרתה
• רכב?הונדה סיויק
• מהו ג'וב חלומותיך? יש לי אותו
• חופשה חלומית:מרוקו