אישיווק השבוע: שוקי מאוזנר מנכ"ל ובעלים של אופנת "מאוזנר"

אישיווק השבוע: שוקי מאוזנר מנכ"ל ובעלים של אופנת "מאוזנר"



שם החברה: "מאוזנר"


שנת הקמה: 1972


מספר עובדים: כ-80 עובדים



פרופיל



שוקי מאוזנר (56), נשוי למעצבת רבקה מאוזנר, אב לשניים (ערן- איש מחשבים ויסמין- הפרזנטורית של מאוזנר) וסבא לשתיים (ספיר וקורל).


מאוזנר הוא הבעלים והמנכ"ל של חברת מאוזנר, רשת בוטיקים לבגדי נשים המתמחה בביגוד מחויט לנשות עסקים וידועה בין היתר, בחליפות עסקים ייחודיות. מאוזנר מנהל בעצמו את מערך השיווק של החברה וקובע בעצמו את האסטרטגיה השיווקית שלה.



מאוזנר החל את דרכו בעולם הטקסטיל והאופנה, בצרפת, במפעל של דודו, פאול מאוזנר, יצרן טקסטיל ידוע ומוערך. משפט שאמר לו הדוד, התווה את דרכו:"אם תאהב את התחום בכל לבך-תצליח". והוא אהב. השנים היו שנות צנע בארץ, והבשורה הגדולה שהביא שוקי מאוזנר לנשות הארץ, סללו לו עד מהרה את הדרך להצלחה.



מחזור המכירות השנתי של החברה עומד על עשרים מיליון שקל. הרשת מונה 11 חנויות רשת בפריסה ארצית 1 מהם היא חנות עודפים. האג'נדה הפרסומית של החברה היא עזרה לנזקקים, דבר המקבל ביטוי בבחירת הפרזנטוריות של החברה – כולן נשות עסקים ,אשר תורמות מזמנם לקהילה. אפיקי הפרסום של החברה נעים בין קמפיינים בפרינט, מודעות בפריסה ארצית, שלט קיר בנתיבי איילון וקטלוג לחברות המועדון.



1) מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון עשה?


"ההחלטה שלי להעלות את השלט המפורסם שלנו, על בית מאוזנר ששוכן בדרכי איילון, היא בין ההחלטות השיווקיות המוצלחות שלי. השלט גרר הרבה תגובות אוהדות, הפרזנטורית (יסמין מאוזנר-קוטליצקי, בתם של שוקי ורבקה)לא יכלה לעבור ברחוב מבלי שזיהו אותה ובקשו חתימות, ובכלל, אנשים מספרים לי שהם נהנים מה"בוקר טוב" של הדוגמנית כשהם תקועים בפקקים של נתיבי איילון."



2) על איזה פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?


"לא אוכל לוותר על הקשר עם מועדון הלקוחות שלנו שמונה 26,000 חברות פעילות, שמקבלות בצורה שותפת דיוור, הודעות טקסט, מיילים, וטלפונים. בכלל, הקשר האישי בין הלקוחות למאוזנר הוא דבר שהקפדנו עליו למן היום הראשון. כשהרשת הייתה בחיתוליה, אני הייתי זה שמתקשר ללקוחותיי ומברך אותן בברכת יום הולדת. כיום, עם מספר כזה של לקוחות, אנחנו מברכים באמצעות הדואר ושולחים גם צ'ופר. לא אוכל לוותר על הפעילות שלי שמערבת את רגשותיי ורגשות רבקה".



3) מה המהלך השיווקי שעשתה החברה ב-100 ימים אחרונים?


"המהלך השיווקי האחרון שעשינו היה "מתחדשים ותורמים". המהלך הצליח להדהים אותנו בעוצמתו, בהיקפו ובערך המוסף שהוא העניק לחוויית הקניה. השנה, תרמנו למעלה מ-8,000 פריטים לאגודת "מאיר פנים". כשירדנו "לשטח" רבקה ואני, ובקשנו לשוחח עם לקוחות, גילינו שהמבצע גרם להזדהות עם המותג ולכך שהלקוחות חשות חלק אינטגרלי מתהליך הנתינה. דמיינו לנפשכם לקוחות שצובאות על פתחי החנויות, לפני שעת הפתיחה, עם ערמות בגדים נקיים ומגוהצים כשהן גאות בכך שהן אינן שוכחות אישה שאין לה, בדיוק ברגע שהן פותחות את הארנק ומחדשות את הארון הפרטי שלהן. היה מרנין לראות איך כל העובדים ב"מאוזנר" נותנים כתף ,לוקחים חלק במבצע, עובדים קשה יותר וגאים להיות חלק משרשרת של נתינה. אני רק יכול לקוות ש"מתחדשים ותורמים" הקרוב, שייערך בחורף, יעזור לנו לתרום יותר".



4) מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:


"אני רוצה לפרגן לרשת אימפוריו ארמני על הגישה, היחס ללקוח והטיפול בו. הניחוח שמזוהה עם החנויות, מעלה מיידית אסוציאציה של תרבות שירות כפי הנהוג באירופה".



5) 30 שניות על…


איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? "דודי פאול מאוזנר, הוא זה שהתווה את דרכי בעולם הטקסטיל והאופנה וזה שלימד אותי שאלוהים שוכן בפריטים הקטנים…".


מה דף הבית שלך במחשב האישי? "כמי שאוהב להתעדכן בכלכלה אני מעדיף את אתר הבית של "גלובס".


מהו ספר השיווק שקראת לאחרונה? "הספר הוא 'שיווק נכון באינטרנט- שליטה בעולם השיווק של מחר', של חברת A-2-Z והמכון הישראלי לייצוא ושיתוף פעולה בין-לאומי".


עיתון מועדף? "גלובס".


מסעדה מועדפת לפגישות עסקיות: "מול הים" בתל-אביב".


הרכב בו את הנוהג: "רכב מנהלים מפנק של פג'ו".


ג'וב חלומותייך: "ג'וב חלומותיי הוא מה שאני עושה מדי יום. לקום כל בוקר ולפתוח מפעל יצרני זה סיפוק שאין שני לו. אני אוהב רגעים אלה יותר מכל".


חופשה חלומית: "אני משתוקק לחופשה חלומית בצרפת. לקחת את רעייתי למסע "דרך היין" מסע ביקבי צרפת".

אולי יעניין אותך

אביב בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
קרדיט יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח