- שם החברה: שניר
- שנת הקמה:2014
- מספר עובדים:35
מזה למעלה מ-6 שנים ששימי משמש מנהל מכירות בתחום הנדל"ן ועד כה הוא שיווק מאות יחידות דיור.
- היקף תקציב שיווק לשנת 2015 כ- 6 מיליון שקלים.
- ספקי שיווק: אדלר ברנדס – משרד פרסום / טרגט מרקט – הפקה / מדיה קום – דיגיטל/ יריב אפשטיין – קריאטיב / 3dvision – הדמיות וסרטים / olin. – הדמיות וסרטים / אבי תל – יועץ פרסום
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
לראייתי, על הלקוח הרוכש דירה להבין כבר בתחילת הדרך את יתרונות הנכס הפוטנציאלי. לכן הובלנו מהלך ייחודי בשוק הנדל"ן בישראל והיינו מהראשונים לבצע שיווק דירות בפרויקטי התחדשו עירונית באופן בו משווקות דירות קבלן חדשות. זוהי הפעם הראשונה בישראל בה לשיווק דירות מסוג זה מתלווה דירה לדוגמא ועזרי שיווק ממותגים. במסגרת המהלך נמכרו קרוב ל-50 יחידות דיור בתוך זמן קצר.
כיום מנהל את שיווק הפרויקט המצליח ביותר בצפון כיום פרויקט עמק הכרמל של חברת אלמוגים בעיצומו של אי ודאות וערפל כבד בשוק הנדל"ן (מחיר מטרה, מע"מ 0, דיור למשתכן ) הצלחנו לשווק כ- 140 יחידות דיור בתוך פחות מ חודש ימים וניהול ופיקוח של 110 חוזים חתומים בתוך 3 שבועות.
.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
אני מאמין בכל האמצעים והפעלתם ע"פ צורך בפרויקטים השונים
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
עבוד עם יעדים, יעד הוא חלום עם שעת אפס
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
פרויקט נוף ים מרדכי שכטר משווק אריאל כהן- דינמיות שיווק של כ- 60 יחידות דיור בתוך שבוע ימים תחת היצע גדול ופרסום מאסיבי של במתחרים.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ניר שמול
· עבודה ראשונה? עצמאי בתחום המזון
· תכונה חשובה למנהל שיווק? מקצועיות
· בית קפה / מסעדה לפגישות: יש לנו משרד מדהים ביפו או ארקפה ברמת החייל.
· מהו ג'וב חלומותיך? מנכ"ל אפל.
· חופשה חלומית: לאס וגאס