אישיווק השבוע: שירלי חיים, מנהלת שיווק, לדיקו

· שם החברה: לדיקו בע"מ, הנציגה הרשמית BOSCH בישראל (כלי עבודה, חלפים לרכב, מערכות בטיחות ובטחון, ומערכות טכנולוגיות ומערכות טרמו)


· שנת הקמה: 1965. מציינת יובל שנים להקמתה.


· מספר עובדים: 170



שירלי חיים, חגגה לאחרונה 44, נשואה + 3 ילדים, הגדולה בת 20. בעלת תואר שני במנהל עסקים. בתחילת הקריירה שימשה ככלכלנית בעסק המשפחתי של הוריה ולאחר מכן עבדה במשך 6 שנים במגוון תפקידים ניהוליים בחברת "סידס דברים טובים". בתום התקופה, החליטה לקחת הפסקה מעולם העסקים ובמשך שנתיים עסקתה בתחום ההידרותרפיה והתרומה לקהילה. לפני 7.5 שנים הגיעה לחברת לדיקו, בתחילה בתפקיד מנהלת מוצר במחלקת כלי עבודה וכיום כבר 4 שנים מחזיקה בתפקיד מנהלת השיווק של החברה.



· ספקי שיווק: חברת בולד המתמחה במיתוג חברות, משרד ליעוץ תקשורתי ויחסי ציבור וגנר-סנדיק אסטרטגיה תקשורתית וסוכנות החדשנות Gefenteam .



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


במהלך השנה האחרונה הבנו שהכוח של לדיקו טמון ביכולת שלנו להעניק לעסקים אחרים כלים להצלחה. החל מפתרונות טכנולוגיים, הנדסיים, דרך מעליות, חלפים לרכב, מצלמות אבטחה, מערכות גילוי אש ועשן, מערכות מולטימדיה לרכב וכמובן כלי עבודה. כשעסק רוצה להצליח, אנחנו נהיה שם בשבילו – וזה בדיוק המהלך שעשינו השנה: שמנו את הזרקור על לדיקו – חברה המציעה ומספקת מגוון רחב של פתרונות. זו אסטרטגיה חדשה עבורנו שכן עד כה התמקדנו שיווקית ותדמיתית בעיקר במותגים שאנו מייצגים.



מהלך שיווקי נוסף הוא הידוק הקשר עם הצרכנים הסופיים. אמנם אנחנו לא מקיימים איתם יחסי מסחר ישירים, אך יחד עם זאת אנו רואים בהם שותפים מלאים שלנו. בהתאם לכך ובמטרה לקיים שיח פורה עם הצרכנים השקנו אתר אינטרנט חדש ואינטראקטיבי, בו אנו מעלים כתבות תוכן שמעניינות את הגולשים. בנוסף וכדי ליצור דיאלוג עם הצרכנים הסופיים פיתחנו מאוד את תחום הרשתות החברתיות. ניתן למצוא אותנו בפייסבוק, בלינקדאין, בטוויטר וביו-טיוב.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?


הקשר שלנו עם הלקוחות הישירים ועם הצרכנים הסופיים חשוב לנו מאוד ולכן לא נוותר על קיום תערוכות וימי מכירה. לא נוותר גם על מפגשים אישיים עם הלקוחות והצרכנים ולא נוותר על נוכחות ברשתות החברתיות. הפעולות שאנחנו מקיימים בפלטפורמות הללו הן חלק מהערכים עליהן לדיקו בנויה: אחריות ,שותפות, מקצועיות יושרה ומובילות.



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק


העולם משתנה בכל יום, וכך גם עולם השיווק. חשוב מאוד לקרוא, להתעניין, להיות קשובים לחידושים ולמגמות עולמיות. חשוב להיות מחובר ללקוחות, למוצרים ולספקים ולהציע את הערכים המוספים של החברה. באופן אישי אני עוקבת בקפדנות אחר אתרי טכנולוגיה ושיווק.



4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


קשה לבחור אחד. אנו עוסקים במגוון תחומים ובכולם אנו מתמודדים מול מתחרים ראויים, המאתגרים אותנו מדי יום ומחייבים אותנו לשמור על רמה מקצועית ושירותית גבוהה ביותר.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? בעיקר אבא שלי שלימד אותי לפתח ראייה רב מערכתית. גם המנכ"לים האחרים שלי בעבר ובהווה הם דמויות מעוררות השראה מהן למדתי רבות.


· עבודה ראשונה? כלכלנית בעסק משפחתי בתחום הריהוט


· תכונה חשובה למנהל שיווק? ראיה רב מערכתית, יוזמה ויצירתיות


· מקור ידע שימושי באינטרנט? גוגל והאתר העולמי של Bosch


· ברשתות החברתיות? פייסבוק


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: במשרדים של לדיקו. יש קפה טוב, עוגיות ופירות


· ג'וב חלומות? אני לא אישה של חלומות. את כל רצונותיי אני משתדלת להגשים ואהיה מאושרת בכל מקום בו אוכל להשפיע, לשנות ולהוביל.


· חופשה חלומית: ים, חוף ים, עם בעלי וילדיי

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח