אישיווק השבוע: שי ברונשטיין–רגב, MAPLE


  • שם החברה: MAPLE מקבוצת WEB 3.0.
  • שנת הקמה: 2009
  • מספר עובדים: 35

בת 28, חברה ב-MAPLE מיום הקמתה, בוגרת תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים ושיווק והתמחות בתקשורת שיווקית במרכז הבינתחומי הרצליה. חברה בארגון הבוגרים של תכנית רבין למנהיגות חברתית ו-stand with us. שירתה בחיל האוויר כ-6 שנים, 4 מתוכם כקצינת מבצעים ביחידות מבצעיות.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? שנת 2012 היתה שנת גדילה משולשת עבור MAPLE – בגזרת כוח האדם, היקף הפעילות וסוגי המוצרים. MAPLE הכפילה את כוחותיה בשנה האחרונה מ-18 ל-35 עובדים וחוותה גדילה רוחבית בכל מחלקותיה (מכירות, ניהול לקוחות, מדיה, פייסבוק, גוגל-יוטיוב ועוד). בנוסף , MAPLE העמיקה בשנה האחרונה את שיתופי הפעולה בחו"ל וחדרה עם פתרונות הפרסום מבוססי-התוצאות שלה לשווקים של לונדון, אוסטרליה, דרום אפריקה, ארצות הברית ונוספים. ולבסוף, MAPLE תמיד מחפשת את הדבר-הנכון-הבא, ובקיץ האחרון פיתחה מוצר המעניק פתרונות פרסום וידאו חכמים ומדידים ביוטיוב עבור קשת לקוחותיה.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע? פרסום מבוסס תוצאות (performance). אפשר לחלק את עולם התקשורת השיווקית לשני אפיקים מרכזיים עבור המפרסם – אפיק של תוצאות, ואפיק של נוכחות. לאפיק הנוכחות יש פתרונות רבים, חלקם מיתוגיים בעיקרם (כמו שלטי חוצות ופרסומות בטלויזיה והעיתון), וחלקם מעצימים את נוכחות המותג במדיומים הדיגיטלים בצורה נבונה ומדידה מול קהלי המטרה, כפי ש-MAPLE עושה עבור לקוחותיה ביוטיוב, בגוגל, ובפייסבוק. עם זאת, אפיק התוצאות – הוא הקו המחבר בין אנשי השיווק ואנשי המכירות של המפרסם – נמצאות בו הצעות המכר, ההנעות לפעולה – התחרות לא רק על ליבם אלא גם על ארנקם ו"רגליהם" של הצרכנים. זה עולם מעניין וחשוב לא פחות מעולם הנוכחות – ו-MAPLE משקיעה המון בכלים טכנולוגיים אשר מהווים בסיס מעולה לתמיכה במהלכי גיוס תוצאות עבור לקוחותיה.



  1. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? MAPLE פיתחה מספר כלים מיוחדים שמסייעים במאמצי השיווק וחקר השווקים והאוכלוסיות אליהן אנחנו פונים במהלכים שאנו מבצעים עבור לקוחותינו – ביניהם כלי מיוחד שפיתחנו לניתור וזיהוי קהלים בפייסבוק לפי קבוצות עניין ומאפיינים "רכים", מערכת אופטימיזציה לחומרי קריאייטיב ודפי נחיתה שמנתרת בזמן אמת את ביצועי הקמפיין ומסיתה ביצועים בהתאם וכן סביבת עבודה ייחודית המסייעת בתהליכי הבקרה המעקב ושליפת ממצאים ותובנות שיווקיות באופן רוחבי מכל קמפיין נתון – פרפורמנס (לידים), יוטיוב או פייסבוק.



  1. לקח מפעילות שיווקית שבצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים? אנו משקיעים מאמצים רבים במחקר והכנת case studies על כל פעילות שיווקית גדולה שאנחנו עושים. חשוב מאד שהחברה שמנהלת או תומכת במהלך שיווקי של מפרסם תכיר לעומק את הכלים בהם היא משתמשת, ויתרה מכך – שתהיה לה האפשרות להשתמש בהם. ל-MAPLE רישיון API בפייסבוק, למשל – רישיון זה מעניק לנו גישה ל"מטריקס" של פייסבוק ושל הגולשים, יכולות פילוח וטרגוט מתקדמות, וחשיפה ראשונה לשימוש בכלי פרסום חדשים שמפרסמת פייסבוק. שימוש ב-custom audiences, lookalike audiences, dark posts, facebook offers ועוד, וביצוע האבחנה בפרסום בין הגרסה האינטרנטית לבין זו הסלולארית של פייסבוק – יכולים לשפר משמעותית את רמת המעורבות (engagement) של הגולשים עם המפרסם, ולמקסם את ביצועי הקמפיין עבור תקציב נתון.



  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? שריל סנדברג (סמנכ"לית התפעול של פייסבוק), ועדן עמירב מנכ"ל חברת MAPLE


· עבודה ראשונה:MAPLE (ליתר דיוק בשמה הקודם של החברה – web3dots)


· תכונה חשובה למנהל שיווק: הפרעת קשב וריכוז J


· דף הבית שלך באינטרנט: פייסבוק


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: גוצ'ה בדיזינגוף-בן גוריון בתל אביב


· מהו הרכב בו את נוהגת? קטנוע 125 סמ"ק / פולקסוואגן פולו (תלוי במזג האוויר)


· מהו ג'וב חלומותיך? לעסוק בפילנטרופיה ובהעצמת ההון הנשי בחברה הישראלית


· חופשה חלומית: בטן-גב על איזה חוף מבודד (אבל שיהיה WIFI, לאייפד J )





אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח