אישיווק השבוע – שלומי כהן, המעצב הראשי ומנהל השיווק של חברת אביבי מטבחים

שם החברה: אביבי מטבחים

שנת הקמה: החברה פועלת מעל חמישה עשורים.

מספר
עובדים
:
כ 350 עובדים.

בן 42, פרפקציוניסט, תמיד בשליטה ותמיד
מחפש אתגרים, חובב חדשנות מושבע. אב לילד בן ארבע, נמצא בזוגיות ארוכה ויציבה עם
בן זוגי, אלעד.

כמעצב הראשי של החברה, חשוב לי מאוד לדאוג לכך שהעבודה שלנו תוצג
בצורה הכי נכונה ומדויקת ללקוחות. לכן לקחתי על עצמי גם את תפקיד מנהל השיווק,
ואני נהנה מהיתרון שבכך שאני מכיר היטב את החומרים, הדגמים, הטרנדים והצרכים של
הלקוחות. בזכות שילוב התפקידים אני יכול להוביל מהלך מרמת הקונספט, דרך הביצוע,
ועד למסר שיוצא ללקוחות


1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט
ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

בשנה האחרונה בעקבות הקורונה חלו הרבה
שינויים. בהתחלה לפני כשנה על מנת למנוע התקהלות עברנו לעבוד בשתי משמרות על מנת
למנוע הדבקות במפעל. המהלך התברר כיעיל ואפשר גם לעמוד בזמנים ולהגדיל את כושר
הייצור. הסיבה היתה לעמוד בהנחיות משרד הבריאות אך הביאה לערך מוסף. מבחינת העבודה
בסניפים עברנו לפגישות וידאו עם לקוחות. ראינו שמהלך זה תורם רבות – הוא מאפשר שבירת
קרח על יד סמול טוק, מאפשר לנו לקבל הרבה יותר אינפורמציה מהלקוח בצורה מאוד
מדויקת. הלקוחות עורכים את הפגישה מהבית שלהם, מרגישים קלילים יותר ולנו לא היה
צורך לדמיין כי באמצעות הווידאו הלקוח מראה לנו את הבית וממש מאפשר לנו להיכנס
אליו לבית ולהכיר את הרגלי הצריכה, כמה אנשים מתגוררים בבית, כמה שטחי אחסון הם
צריכים צריך. אנחנו ממשיכים להשתמש בשיחות הווידאו כי ראינו שזה תורם רבות גם
לתחושת שביעות הרצון של הלקוחות וגם לרמת הדיוק והמקצועיות בשירות שאנחנו מספקים
ללקוחות.

במהלך השנה הזו, בה אנשים שהו רוב הזמן
בבית בתקופות של סגר או בידודים השקנו קולקציה חדשה- סמרט נייצ'ר. מדובר בקולקציה המורכבת
מעצים טבעיים במטרה להכניס את הטבע הביתה. הקולקציה עשויה מחומרים טבעיים ונותנת
תחושה חמימה, נעימה וטבעית המאפשרת בתקופה בה החוץ נמצא מחוץ להישג יד להכניס אותו
הביתה.


2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל
לוותר, ומדוע?

לא נוותר על שלב בירור הצרכים של
הלקוחות. אלו שאלות שנשאלות בשיחות אישיות עם הלקוחות שמאפשרות היכרות מעמיקה עם
צרכי הלקוח, עם המרחב שבו הוא גר, עם הרצונות שלו. לפעמים אנשים מספרים לנו על מה
הם חולמים ולפעמים החלום לא מתאים לצורך שלהם או למרחב הבייתי שלהם והגשמת החלום
עלולה במקום לשמח דווקא לאכזב במבחן התוצאה. כן בשיחת בירור הצרכים אנחנו שמים את
הכל על השולחן ועושים תיאום ציפיות ריאלי כך שהלקוח יקבל מטבח שיהיה פונקציונלי,
יעיל, נוח ויפה בדיוק כמו שהוא צריך. שיחה של חצי שעה יכולה להביא להצלחה כי הלקוח
יקבל את מה שהוא צריך עם הטרנד הכי עכשווי והכי נכון עבורו. באביבי מטבחים יש
קולקציה ייחודית המספקת ללקוחות מכלול של פתרונות לשימוש נוח, יעיל ופונקציונלי
במטבח-
SMART KITCHEN.
אנחנו לא נוותר על הסבר קצר ללקוח להבנה מעמיקה של הפתרון הטכנולוגי החדשני שאנחנו
מציעים להם על מנת שקניית המוצר תעשה מתוך הבנה וחיבור למוצר.


3. טיפ למתחילים בעולם השיווק או לקח
מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים.

איש שיווק צריך להיות תמיד עם היד על
הדופק ולבדוק את הפירמה בכל מיני היבטים- המוכר עצמו, המוצר, בדיקת המתחרים. לרדת
לרזולוציות נמוכות יותר לשלוט כמה שיותר במידע ובידע. הוא צריך להיות מעורב במתרחש
בחברה ולדעת לשלב בין התחומים השונים במקומות הנכונים, לדעת לזהות הזדמנויות.


4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך

החברה שעושה Real Time Marketing הכי טוב לדעתי זו חברת דורקס – מותג הקונדומים המשווק ביותר בעולם
שלוקח בצורה חכמה, מדוייקת ומצחיקה נושאים אקטואליים ונותן להם ביטוי וחיבור לחברה
ומספק תכנים שיווקיים מצויינים. מדובר במוצר שעל פניו לא מדברים עליו בפתיחות
וגורם לעיתים למבוכה אבל החברה באמצעות המסרים שלה מקלילה את הנושא והופכת את
המצור ה"גס" למוצר שניתן לדבר עליו בצורה חופשית ומקובלת.


5.השאלון האישי:


איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ג'וליה זהר הבעלים של חברת טחינה אל
ארז היא דמות ראויה להערצה בעייני. מעבר להיותה בעלים של רשת מזון גדולה ומצליחה
היא לא שוכחת לתרום לחברה והיא פועלת לקידום אג'נדות חשובות ואוכלוסיות מוחלשות. לחברה
יש השפעה חברתית וערכית על ידי העסקה שוויונית של נשים במפעל. החברה היתה לראשונה
בחברה הערבית שהביעה תמיכה פומבית בקהילת הלהט"ב על ידי תרומה כספית להקמת קו
סיוע וקשב ללהט"ב ערבים וערביות ולמרות האש שהחברה ספגה היא לא נסוגה ועמדה
על העקרונות שלה. זה ראוי להערצה ואני מקווה שעוד חברות יושפעו לטובה ממנה.


עבודה ראשונה? מנהל קשרי לקוחות במטב- חברת כבלים.


תכונה חשובה למנהל שיווק? אסרטיביות.


מקור ידע מקצועי שימושי? אני לוקח המון השראה מתערוכות
בינלאומיות ומעמודי אינסטגרם שעוסקים בעיצוב ולא רק מעולם המטבחים. מעצב שאני
מתחבר אליו באופן אישי ועוקב אחרי עבודתו הוא
TOM DIXON שעובד בכל מיני תחומים וכל
מיני מוצרים שמהווים עבורי השראה.


רשתות חברתיות? אני הכי מתחבר לאינסטגרם כיוון שהיא מאפשרת ביטוי ויזואלי.


בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות הוטל מונטיפיורי.


חופשה חלומית: חופשה חלומית זה בטן גב, שמש, שקט,
אוכל טוב ומוזיקההריביירה הצרפתית.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח