· שם החברה: ASUS ישראל
· שנת הקמה: 2013
· מספר עובדים: 15
הייתי בשליחות מטעם חברת ASUS בסניף בדובאי / איחוד האמירויות במשך יותר משנתיים. במשך תקופה זו הייתי אחראי על המוצרים הבאים: לוחות אם, כרטיסי מסך, כוננים אופטיים וציוד היקפי. בנוסף הייתי אחראי על הפיתוח העסקי, חדירה לערוצי השיווק, ההפצה ואסטרטגיית תמחור באזור המזרח התיכון.
· היקף תקציב שיווק: מתבסס על מדדי המכירות וה- ROI ומתעדכן מדי רבעון.
· ספקי שיווק: משרד יחסי ציבור "שרף תקשורת"
1. באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?
לפני כשנה, כשעבדתי בסניף דובאי, יזמתי תוכנית עסקית להגדלת נתח השוק תוך התמקדות במלאי מתישן ובכך הבאנו להכפלה בכמות המכר הרבעונית בהשוואה לשנים קודמות.
2. מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
החדרת מוצרים ופתרונות חדשים דרך "חינוך השוק"
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
אל תפחדו להתחיל מלמטה וכשתרגישו מוכנים תעברו ל"שדה הקרב" כדי לחוות את המציאות
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
אחת הפרסומות של פפסי המשתמשת בדרך הסרקסטית לקדם עצמה דרך מותג מוביל מתחרה
5. השאלון האישי:
· איזו דמות השפיעה עליך? איש הברזל, אלון מאסק
· לימודים? תואר ראשון בכלכלה
· עבודה ראשונה? אנליסט עסקי
· תכונה חשובה למנהל שיווק? הרבה ידע מקצועי וניסיון בתחום
· מקור ידע מקצועי שימושי:The 7 Habits of Highly Effective People Stephen R. Covey