רקע כללי: שרון מנחם, 40 נשואה + 2 מנהלת השיווק של שריג יבואנית מותגי החשמל הבינלאומיים Morphy Richards, Remington ושארק.
ספקי שיווק: משרד יחסי הציבור של רוני ארנון תקשורת, משרד הפרסום Fox גורן גלעדי.
1. מהו המהלך השיווקי החכם שביצעת השנה?
בחרנו למותג הטיפוח החשמלי Remington את הפרזנטורית אסתי גיזנבורג, איתה בנינו את המהלך דרך הנראות בנקודות המכירה ועד לפרסום בעיתונות מהלך שהגדיל את נתח השוק שלנו , של טיפוח השיער בכ-30%. ל-Morphy Richards, השקנו את סדרת ה-Mix chef, המיועדת לשימוש הביתי אליה צירפנו מובילי דעת קהל כמו השף אבי ביטון, לצד בלוגריות מזון מובילות ויצרנו מהלך שבו כל אחד יכול להיות מאסטר שף בביתו הפרטי. במהלך לווה בקמפיין טלוויזיה, יח"צ ופרינט.
2. על איזו פעילות שיווקית לא אוותר?
הדגמות בנקודות המכירה והשתתפות בירידים גדולים לעיצוב הבית והמטבח.
3. לקח חשוב שיכול לסייע לאנשי שיווק אחרים:
בשיווק מותגים בינלאומיים את חייבת להיות מעודכנת ב-2 מוקדים עיקריים, האחד הוא הנתח אליו את פונה והתאמת החידושים מחו"ל לצרכן המקומי.
4. מילה טובה על המתחרים:
אנו שמחים שבכל קטגוריה יש למתחרינו מוצרים טובים המאתגרים אותנו .
שאלון אישי:
השראה מדמות מקצועית: כל אישה מצליחה היא דמות השראה עבורי .
עבודה ראשונה: תקציבאית במשרד הפרסום ממידר
תכונה חשובה למנהלת שיווק: חשיבה מחוץ לקופסא.
דף הבית: גוגל
בית קפה / מסעדה לפגישות: דלאל
רכב: פז'ו 307 שקיבלתי במסגרת העבודה
עבודת חלומות: אני במקום בו אני מגשימה את חלומי.
חופשה חלומית: גלישה וצלילה באיים המלדיביים.