· שם החברה: קרסו מוטורס
· שנת הקמה: 1933
· מספר עובדים: 700 עובדים
נשואה ואמא לשלושה ילדים, גרה בתל אביב ובעלת תואר שני. הגיע לקרסו מוטורס לפני כשנתיים לאחר מספר תפקידים בעולמות הפיננסים, הסטרטאפים והבנקאות.
· ספקי שיווק: קרסו מוטורס הינה יבואנית של 4 מותגי רכב – ניסאן, רנו, דאצ'יה ואינפינטי ובהתאם לכך קיים פיצול בין במשרדי הפרסום- ענבר מרחב, פיגמנט, פור, טויסטד.
1. באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?
ישנם מהלכים רבים ויפים שאנחנו עושים שמסבים לי גאווה. אני גאה בפעילות המעורבות החברתית שאנחנו מבצעים בניסאן, ובמהלכי ה- RTM. אלו אמנם פעילויות קטנות אך דורשות תשומת לב ודיוק. בנוסף, אני גאה בשפת המותג דאצ'יה אשר בנה שפה ייחודית ומבודלת ומתמיד בה לאורך זמן.
פעילות ה- AO השוטפת שלנו והמהלכים הדיגיטליים והחדשניים שקרסו מוטורס מובילה כגון, הקמת אתר Ecommerce , הטמעת marketing automation של ,SF שותפות אסטרטגית עם גוגל ופייסבוק, הם מהלכים שמסבים לי גאווה רבה.
2. מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
האתגר הגדול ביותר בשוק הוא לייצר בידול בעולם בו "המוצרים" הופכים להיות דומים. בידול שכזה מגיע מחוויית לקוח ייחודית.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
תפתחו את הצד הריאלי שלכם, לא רק ההומני. שיווק היום אינו רק קריאטיב – איש השיווק צריך להיות אנליסט, להבין במספרים, במערכות מידע ובחדשנות.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
אני מאוד אוהבת את השפה היפה והמוצרים המעניינים של ויסוצקי, מצליחים לרגש כל פעם מחדש.
השאלון האישי
· איזו דמות השפיעה עליך? הווארד רוארק – כמעיין המתגבר (איין ראנד)
· אישיווק מומלץ שעבדת איתו? דינה נבות – סמנכ"ל השיווק של מזרחי טפחות
· לימודים? תואר ראשון במנהל עסקים ומימון המכללה למנהל תואר שני במנהל עסקים התמחות בשיווק – אוניברסיטת תל אביב
· עבודה ראשונה? בנק לאומי – אגף אסטרטגיה במערך השיווק
· תכונה חשובה למנהל שיווק? חקרנות וספקנות
· מקור ידע מקצועי שימושי? הרצאות TED, כל הידע של העולם נמצא בלחיצת כפתור.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: פטלינה, צהלה
· מהו ג'וב חלומותיך? קניינית התכנים של נטפליקס – כל היום לצפות בסדרות מכל העולם ותשלום
· חופשה חלומית: אני עתידה לנסוע אליה באפריל הקרוב – ויאנטם עם חברים